پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۳۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
شرکت تامین سرمایه نوین فرآیند انتشار اولین اوراق اجاره دولتی را برای وزارت امور اقتصادی و دارایی تسهیل و به عنوان مشاور عرضه و پذیرش، مجوزهای لازم برای پذیرش این اوراق به مبلغ 5 هزار میلیارد ریال و عرضه در فرابورس ایران اخذ کرد.

شعار سال:شرکت تامین سرمایه نوین فرآیند انتشار اولین اوراق اجاره دولتی را برای وزارت امور اقتصادی و دارایی تسهیل و به عنوان مشاور عرضه و پذیرش، مجوزهای لازم برای پذیرش این اوراق به مبلغ 5 هزار میلیارد ریال و عرضه در فرابورس ایران اخذ کرد.

این اوراق که دارای سررسید 4 سال و نرخ اسمی 18 درصد با مواعد پرداخت سود 6 ماهه است، با هدف تسویه مطالبات قطعی دولت با صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز و شرکت هواپیمایی ماهان منتشر می‌شود.

اوراق فوق، ضامن بازپرداخت اصل و سود، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عامل فروش، کارگزاری تامین سرمایه نوین و عامل پرداخت سود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه بوده و تامین سرمایه نوین عهده‌دار سمت مدیر عرضه و پذیرش اوراق در فرابورس ایران بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا»، تاریخ انتشار 14 فروردین 1395، کد مطلب: 95011403319  آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین