پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۶۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از تهیه طرح و ارسال نامه‌ای برای احیای نهاد جهاد سازندگی خبرداد و گفت: این نامه به دفتر رهبری ارجاع شده که تصویب و راه‌اندازی آن منوط به بررسی‌های کارشناسی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید رضا تقوی دامغانی بعد از ظهر امروز در آئین پاسداشت 40 سال خدمات انقلاب در بخش کشاورزی تحت عنوان «شنبه‌های انقلاب» گفت: طرح پیشنهادی برای احیای جهاد سازندگی ارائه شده است، اما نمی‌خواهیم به تشکیلات دولت بیافزاییم، بلکه می‌خواهیم با استفاده از نیروهای مخلص و بسیجی مشکل تولید و اشتغال را حل کنیم.

وی از تهیه طرح و نامه‌ای در راستای احیای نهاد جهاد سازندگی خبرداد و گفت: این طرح و نامه را به دفتر مقام معظم رهبری ارجاع داده‌ایم که تصویب و راه‌اندازی آن منوط به بررسی‌های کارشناسی است که امیدواریم این احیاء به زودی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کارهای انجام شده در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: با این همه کاری که انجام داده‌ایم، مردم راضی نیستند و ما در سبک و سیاق اطلاع‌رسانی نتوانسته‌ایم با مردم ارتباط برقرار کنیم.

تقوی دامغانی با انتقاد از آنهایی که وعده‌های توخالی به مردم می‌دهند، به ذکر خاطره‌ای که ایشان در دیدار با آقای جنتی در شورای نگهبان داشت، گفت: در این جلسه عنوان کردیم آنهایی که وعده توخالی می‌دهند، باید رد صلاحیت شوند، چرا که نظام را زیر سئوال می‌برند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اقدام جهاد سازندگی در بخش کشاورزی اظهارداشت: جهاد سازندگی به عنوان یک مرکز انقلابی در قالب ادغام با وزارت کشاورزی را نمدمال کردند و آن نهاد انقلابی از بین رفت.

تقوی با توجه به شرایط کنونی کشور اظهارداشت: ما طوری کشور را پیش برده‌ایم که اکنون تعریف کار تغییر کرده و کار یعنی داشتن منشی نیز خودرو و یک محیط کار و در فرهنگ کار دچار مشکل شده‌ایم.

وی در پایان بر این نکته تاکید کرد که ما باید متناسب با نیاز کشور، رشته‌های دانشگاهی و تحصیلات را متناسب بازار کار سازمان‌دهی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 27 خرداد 97، کد مطلب: 13970327001019: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
امیدواریم این طرح هایی که اینان در نظر دارند در مورد کشاورزی به خوبی عملی شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
جهاد سازندگی هنوز هم توسیط دانشجو های زیادی بر گذار میشود فقط نیازمند توجه بیشتری از مسیولان است
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
امیدوارم که واقعا به این طرح ها انطور که باید توجه بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین