پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
مدیرکل پیشگیری های امنیتی انتظامی قوه قضائیه گفت: برخی جرائم توسط مجرمان حرفه ای در حال تکرار استف به همین منظور برای آنلاین بودن آخرین وضعیت مجرم حرفه ای ایجاد شده است.

شعار سال: رضا مسعودی فر در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: صیانت از منابع آب با همکاری دستگاه های متولی یکی از برنامه های این اداره کل است که در راستای آن، مشارکت های خوبی تاکنون داشتیم.

وی ادامه داد: امکاناتی که در وزارت نیرو برای مسدودسازی وجود دارد، کفایت نمی‌کند و دادگستری صادرکننده مجوزها است اما بحث اجرا به وزارت نیرو برمی گردد و تجهیزات باید از طرف آنان فراهم شود.

مدیرکل پیشگیری های امنیتی انتظامی قوه قضاییه درباره برنامه هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی و برخورد با مجرمان حرفه ای اظهار داشت: برخی جرایم توسط مجرمان حرفه ای در حال تکرار است و برای اینکه کنترل موثری روی این افراد اعمال کنیم، نیاز است با دستگاه های متولی مانند نیروی انتظامی و سازمان زندان ها هماهنگی هایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سامانه ای نیز به همین منظور و برای آنلاین بودن آخرین وضعیت مجرم حرفه ای ایجاد شده است.

مدیرکل پیشگیری های امنیتی انتظامی قوه قضاییه همچنین از کاهش یک درصدی سرقت در سال گذشته خبر داد و گفت: همین که افزایش این جرم متوقف شد و به سمت کاهش رفت، قابل توجه است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 تیر 97، کد مطلب: 13970409000746، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
در ایران مشالله دزد خیلی زیاد است ؛ شاه دزد هم همینطور ؛ برنامه هایی برای گیر انداختن این سود جوها باید تدارک دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین