پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۱
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۵ هزار تومانی نرخ شقه گوسفندی بدون دنبه طی یک ماه اخیر در بازار خبر داد.
شعارسال: علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 5 هزار تومانی نرخ گوشت طی یک ماه اخیر در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 46 تا 47 هزار تومان به مغازه دار و 49 تا 50 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی توقف صادرات دام زنده را عاملی موثر در کنترل بازار گوشت دانست و افزود: با استمرار روند جلوگیری از خروج دام به شکل رسمی و غیر رسمی،پیش بینی می شود که قیمت گوشت مجددا در بازار کاهش یابد.

به گفته ملکی؛ با توجه به نامه فرمانداری به استان های غربی و شرقی با قاچاقچیان دام زنده باید برخورد جدی شود تا بتوان با جلوگیری از این پدیده شوم ، قیمت گوشت را در بازار کنترل کنیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه کمبودی در عرضه دام در میادین وجود ندارد، گفت: هم اکنون هر کیلو دام زنده با نرخ 20 تا 21 هزار تومان در میادین عرضه می شود که به نسبت یک ماه اخیر تا حدودی در بازار کاهش داشته است.

وی در خصوص اینکه سرانجام، واردات دام زنده انجام می‌شود یا خیر، تصریح کرد: دام زنده در کشتارگاه‌های مرزی باید به صورت لاشه در بیاید، درغیراین صورت دامپزشکی استان تهران، اجازه ورود دام زنده را به کشور نمی‌دهد، بنابراین برای ورود دام با مشکلاتی مواجه هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 951580 ، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین