پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار بودجه‌ای برای حل مسکن ۱۵۰ خانواده بیمار در مناطق زلزله زده کرمانشاه شد،زیرا بیماران دیالیزی و پیوندی در دمای بالای ۵۰درجه در میان ریزگردهای محلی در کانکس‌ زندگی می‌کنند.

شعارسال: رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور در این نامه با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و روستاهای اطراف، نوشته است: با گذشت بیش از هشت ماه از زلزله مرگبار و ویرانگر کرمانشاه، در این بازدید با صحنه‌های غم انگیز و اسفناکی مواجه شدیم که به هیچ وجه قابل توصیف نیست.

وی در بخش دیگری از این نامه وضعیت و شرایط بیماران تحت پوشش این انجمن در مناطق زلزله زده را اینچنین توصیف کرده است: حدود 150 نفر بیمار دیالیزی و پیوندی که در نهایت فقر و درماندگی به سر می‌برند، در دمای بالای 50 درجه در میان موج گسترده ریزگردهای محلی در کانکس‌هایی با کمترین امکانات زندگی می‌کنند و بیماران دیالیزی در بیمارستان صحرایی شهرستان سرپل ذهاب دیالیز می‌شوند.

داریوش آرمان ضمن درخواست از رئیس جمهور برای در اولویت قرار گرفتن رسیدگی به مشکلات بیماران تحت پوشش این انجمن نوشته است: همچنین مستدعی است دستور فرمایید بودجه ای برای حل فوری مشکل مسکن 150 خانواده مذکور اختصاص داده شود و این بودجه تحت نظارت مستقیم انجمن هزینه شود.

به گزارش انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفتنی است انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور با 40 سال سابقه خدمت، بیش از 100 هزار بیمار دیالیزی و پیوند کلیه را تحت پوشش دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12تیر1397 ، کدخبر: 1767031،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم این بیماران در تامین دارو های خود به مشکل برنخورند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
متااسفانه شهر های مختلف ایران تو شرایط بدی هستند
کرمانشاه اهواز ابادان شهر های مرزی ...
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ن.ف83
ماشالله که اقای روحانی در بخش سلامی ترکونده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ادم سالم توی اون شرایط میمیره چه برسه بیمارای دیالیزی و ... واقعا باید فکر یبراشون کرد
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین