پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۶۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران، در مقابله با تحریم های آمریکا، بیانیه ای صادر کرد.

شعار سال: در بیانیه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران، آمده است: این روزها کشور و مردم عزیز ایران اسلامی تحت فشارهای شدید تحریم های آمریکا قرار دارد، تحریم هایی که ناشی از حس نخوت و زیاده خواهی رئیس جمهوری آمریکا و سیاست های سلطه طلبانه و استعماری نظام سرمایه داری است. تحریم های اعمال شده بر ایران برخلاف ادعاهای مقامات آمریکا، آخرین حربه این کشور و صهیونیست بین الملل در مقابله با عزم و ایستادگی مردم عزیز کشورمان است.

به تعبیر مقام معظم رهبری «هدف از تحریم ها و فشار اقتصادی به ستوه آوردن ملت ایران است تا تسلیم زورگویی های استکبار شود. در حالی که نه ملت را می شناسند نه نظام را». آمریکا و هم پیمانان او در این راه از هیچ اقدام غیر انسانی دریغ نخواهند داشت و باور دارند در صورتی که مشکلاتی را در میان اقشار مختلف کشور بوجود آورند می توانند به هدف خود نائل آیند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران اعلام می کند که نگران سرنوشت ۱۰۰ هزار بیمار دیالیزی و پیوندی با اجرای تحریم های ناجوانمردانه است. نگران خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که در سال های اخیر علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی، با کمبود دارو و تجهیزات لازم برای درمان خود روبرو خواهند شد. لذا از تمامی، سازمان های خیریه و غیردولتی بین المللی درخواست می کنیم تمامی مساعی خود را بکار گیرند تا مانع از وقوع مشکلات برای بیماران به خصوص بیماران کلیوی شوند.

همچنین به اطلاع تمامی مردم عزیز ایران اسلامی می رسانیم که مدیران و کارکنان انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران برای جلوگیری از تکرار مشکلات در تامین دارو، مواد اولیه و تجهیزات دیالیز و...،که در سال ۹۱ رخ داد، با خود عهد کرده اند با تلاش و همت بیشتر، ارائه خدمات گسترده تر و نظارت و پایش شرایط، مانع از بروز هرگونه نگرانی و کمبود در بیماران و خانواده های آنان شوند.

طبیعی است هماهنگی با تصمیمات کلان کشور، دولتمردانو به خصوص وزیربهداشت، و دیگر مدیران و پرسنل نظام بهداشتی کشور، دستور کار این انجمن خواهد بود تا با یاری یکدیگر بار دیگر اقدامات نظام سلطه و استعمار جهانی را ناکام گذاشته و با کمترین میزان آسیب از این مرحله دشوار مقاومت، بسلامت عبور کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا، تاریخ 14 مرداد 97، کد مطلب: 14930: www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
همونطور که قرار بود اجازه بدین که کسی مشکل دارویی پیدا نکنه دیگه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
تحریم های امریکا دقیقا ضد انسانیت و بشر دوستی در جهانه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین