پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي:با تکميل 7 بيمارستان جديد 2000 تخت به ظرفيت بيمارستاني ماتا سال 98اضافه ميشود.

شعارسال: سيد تقي نوربخش در برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دو سيما افزود: در دو سال اخير هم پنج بيمارستان تکميل و به ظرفيت درماني سازمان تامين اجتماعي اضافه شد.
وي گفت: از 400 ميليون درمان سرپايي در سازمان تامين اجتماعي 130 ميليون در 37 مرکز ملکي اين سازمان انجام مي‌شود .
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي افزود :در چهار سال اخير 42 مرکز درماني به ظرفيت مراکز درماني اين سازمان اضافه شد و هم اکنون 70 طرح در دست اجراست .
نوربخش گفت: از مرداد ماه تسهيلات کوتاه مدت چهار ميليون توماني بدون کارمزد به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي افزود: در بودجه امسال سازمان تامين اجتماعي 600 ميليارد تومان براي مسکن اجتماعي و حمايت از توليد داخلي در نظر گرفته شده است.
نوربخش گفت: طرح همسان سازي حقوق مستمري بگيران بر اساس قانون تا پايان امسال اجرا مي‌شود.
وي افزود:از اسفند پارسال 300 هزار ميليارد تومان از بدهي‌هاي سازمان تامين اجتماعي به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي پرداخت شد و علاوه بر آن در سه ماه اول امسال هم يک هزار ميليارد تومان به مراکز درماني اين دانشگاه‌ها پرداخت شده است.

مدير عامل سازمان تامين اجتماعي با بيان اينکه اين سازمان چهار هزار و 300 ميليارد تومان به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي بدهکار است گفت:: از مرداد ماه هم 60 درصد مطالبات دانشگاه‌هاي علوم پزشکي از سازمان تامين اجتماعي از طريق بانک پرداخت خواهد شد.
نوربخش افزود: بدهي‌هاي تامين اجتماعي به داروخانه‌ها تا دي سال گذشته تسويه شده و از مرداد امسال هم بخش زيادي از بدهي هايمان را به داروخانه‌ها پرداخت خواهيم کرد.
وي با بيان اينکه استفاده از دفترچه درماني در تمامي مراکز ملکي سازمان تامين اجتماعي حذف شده است گفت: اين طرح هم اکنون در مراکز درماني غير ملکي هشت استان کشور در حال اجراست و اميدواريم تا پايان امسال استفاده از دفترچه درماني به طور کامل از چرخه سازمان تامين اجتماعي حذف شود.
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي افزود: با حذف اين دفترچه‌ها پارسال 70 ميليون نسخه الکترونيک صادر شد.
نوربخش گفت: هفت ميليون بيمه شده يا مستمري بگير تامين اجتماعي يعني چيزي حدود يک ششم مجموع افراد زير پوشش سازمان تامين اجتماعي در استان تهران هستند.
وي با بيان اينکه ضريب پشتيباني که 40 سال قبل 15 بود هم اکنون به 5/2 دهم رسيده است افزود: افزايش جمعيت سالمندي براي سازمان تامين اجتماعي اهميت دارد.
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي گفت:: بر اساس مطالعات کارشناسي هشت سال ديگر به نقطه سر به سري مي‌رسيم و بايد با اقدامات اصلاحي اين مسئله را به تاخير بيندازيم.
نوربخش افزود: هزينه‌هاي درماني مستمري بگيران به طور ميانگين سه برابر شاغلين است.
وي با بيان اينکه مجموع بدهي‌هاي حسابرسي شده دولت به سازمان تامين اجتماعي تا پايان سال 94، 89 هزار ميليارد تومان بود گفت:: پرداخت 50 هزار ميليارد تومان از اين بدهي در بودجه سال 97 ديده شده است.
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي با بيان اينکه اشخاص حقيقي و حقوقي 9 هزار ميليارد تومان به اين سازمان بدهکارند افزود: با ثبت نام 50 هزار کار فرما جرائم بدهي‌هاي آن‌ها به طور کامل بخشيده شد و قرار است اصل بدهي هايشان را هم به صورت اقساط به سازمان پرداخت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 15 تیر 1397، کد خبر: 20180706111335390 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
این خبر بسیار خوبی است که میشد این برهه زمانی شنید , امیدواریم ظرفیت های این بیمارستان ها بیشتر از گذشته بشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
با توجه به زیاد شدن بیمه شدگان تامین اجتماعی این افزایش ظرفیت عاقلانه است
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
هنوز تا معیار های جهانی تامین سلامت مردم در ایران فاصله زیادی داریم کلی همین که در حال تلاشید قابل تقدیره
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین