پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به گرمای بالای هوا در گنبدکاووس خواستار کاهش خاموشی‌ها در این شهر شد و گفت: بخش عمده مشکلات برق در حوزه شهرستانی و استانی نیست و به علت کاهش میانگین بارندگی و خروج نیروگاه‌های آبی از مدار تولید است.

شعار سال: عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش دهیاران به مناسبت روز دهیار در دانشگاه آزاد اسلامی در گنبدکاووس اظهار داشت: مشکلات و خاموشی برق, به صورت کشوری است و برای مدیریت صحیح جزء صرفه‌جویی و خاموشی چاره‌ای نداریم.

وی افزود: شرایط خاص شهرستان گنبدکاووس و گرمای بین 49 تا 50 درجه, 10 روز اخیر این شهرستان را با مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در میان گذاشته و تقاضا کردیم تا خاموشی تا 50 درصد تنزل یابد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره کارآفرینی و اشتغالزایی روستائیان تصریح کرد: چند برنامه خوب در بخش داشلی‌برون و مرکزی انجام شده که یکی از آنها, هدف‌گذاری حدود 50 روستا به عنوان روستاهای کارآفرین و پنج روستا به عنوان روستاهای فاقد بیکار است و گنبدکاووس این قابلیت و ظرفیت را دارد تا تعداد این روستاها افزایش یابد.

احداث 24 مدرسه در 24 روستا در گنبدکاووس توسط خیرین

کریمی تاکید کرد: 24 مدرسه در 24 روستا حوزه شهرستان گنبدکاووس توسط خیرین احداث و یا در حال احداث است و شهرستان گنبدکاووس در سطح استان بالاترین میزان ساخت مدرسه با مشارکت خیران را دارد.

وی درباره منع قانونی کشت شالی به دهیاران یادآور شد: با توجه به اینکه استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس با مشکل بی‌آبی و کم‌آبی مواجه است, کشت شالی در منطقه از لحاظ قانونی ممنوع شده و شما موظف هستید مواردی که در حوزه روستاهای شما اقدام به کشت این محصول را کردند, به مسئولان مربوطه و فرمانداری اطلاع‌رسانی کنید.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره ایجاد فضای سبز و درختکاری در حوزه روستایی گفت: نهضت تقویت و ارتقاء فضای سبز در روستاها جدی گرفته شود و یکی از شاخص‌های توسعه در روستاها به ویژه در بخش داشلی‌برون درختکاری و ایجاد فضای سبز توسط مردم و اهالی روستا است تا ظرفیت گردشگری در این حوزه فعال شود.

ایجاد 20 فضای بوم‌گردی در گنبدکاووس

وی با اشاره به ایجاد بوم‌گردی به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل قوی در ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اظهار کرد: بوم‌گردی ظرفیت خوبی برای جذب توریسم و گردشگر با کمترین هزینه و امکانات است که در صورت ایجاد چنین فضایی سبب اشتغال پایدار مردم روستا خواهد شد و بنا داریم, حدود 20 فضای بوم‌گردی را در حوزه شهرستان گنبدکاووس فعال کنیم.

کریمی با تاکید بر ایجاد سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومانی در حوزه شهرستان گنبدکاووس تصریح کر د: در حدود یک‌سال گذشته 900 میلیارد تومان در گنبدکاووس در حال سرمایه‌گذاری و یا سرمایه گذاری شده است که همه این سرمایه‌گذاری‌ها مانند گلخانه خوجملی, چندین کارخانه ید, مرغ مادر آقای فرج اللهی و گلخانه گوزنی‌تپه و ایجاد اشتغال در حوزه روستایی بوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به کمبودها و مشکلات مطرح شده توسط دهیاران و نماینده آنها افزود: وظیفه ما مدیران پی‌گیری یک به یک مشکلات است و تلاش داریم تا این مشکلات را در حد توان به حداقل برسانیم, در عین حال باید شرایط کشور را درک کنیم و با درک واقع بینانه و تقویت وفاق, اتحاد و همدلی, در برابر مشکلاتی که نیاز به اعتبارات بالایی دارد صبوری کنیم تا این مقطع از مشکلات نظام جمهوری اسلامی را نیز با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 14 تیر 97، کد مطلب: 1768790: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا تو شهری که این همه پتانسیل برای خوب بودن هوا داره این دما خارج از انتظاره! خدا استان های کویری مارو به خیر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
در این استان ها و استان های جنوبی برق نباید قطع شود
چون وقتی برق نیست به خاطر شرجی بودن هوا باید هم کم میوزه و گرما واقعا غیر قابل تحمله
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
این گرمای هوا تو این سال بی سابقهع بوده؟50 درجه دمای اهواز و ...
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین