پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
مدیرکل محیط زیست کردستان از مرزبانی خواست تا تمام تلاش خود را در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست به کار گیرد.

شعار سال: مدیرکل محیط زیست کردستان از مرزبانی خواست تا تمام تلاش خود را در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست به کار گیرد.

در راستای تفاهم و تعامل بیشتر در خصوص اهداف و ماموریت‌های دو دستگاه و حل و فصل اختلافات دستگاه‌های نظامی با سازمان محیط زیست، نشست مشترکی با حضور رئیس اداره حقوقی مرزبانی ناجای کشور، معاون مهندسی مرزبانی استان و رئیس اداره حقوقی مرزبانی استان بامدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل محیط زیست کردستان برگزار شد.

مدیرکل محیط زیست استان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، گفت: بخشی از استان که در نوار مرزی قرار دارد از لحاظ محیط زیستی اهمیت و حساسیت خاصی دارد و نیازمند نگاه جامع و بلندمدت به مسائل محیط زیست در مناطق مرزی است.

در ادامه رئیس اداره حقوقی مرزبانی ناجا نیز اظهار کرد: مستحدثات هنگ مرزی از سال 1341 و جنگ تحمیلی در حاشیه تالاب زریوار موجود بوده و با عنایت به مرزی بودن استان و اهمیت حفظ و امنیت آن، نسبت به توسعه آن در چهار طبقه در سال 95 درداخل محدوده پاسگاه قبلی اقدام شده است.

سرهنگ یوسف‌زاده افزود: این مجموعه نیز خود را متعهد به حفظ محیط زیست و قوانین محیط زیست می‌داند و آماده همکاری و تعامل با محیط زیست استان در راستای مبارزه با سوداگران حیات وحش و آموزش زیست محیطی نیروهای مرزبانی است.

وی در پایان تنظیم پیش‌نویس تفاهم نامه همکاری میان دو دستگاه را خواستار شد.

مدیرکل محیط زیست کردستان در ادامه موافقت خود را جهت تنظیم تفاهم نامه اعلام نمود و مقرر شد که پیش نویس مذکور جهت تصمیم گیری نهایی به سازمان حفاظت محیط زیست ارسال شود.

رضائی یادآور شد: شایسته است مرزبانی کردستان به عنوان همیار محیط زیست، نسبت به حساسیت‌های اداره کل محیط زیست استان شناخت کامل داشته و تمامی تلاش خود را در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی به کار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 18تیر 97، کدمطلب:97041809866، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
وظیفه مرزبانی نیست اینکار
جنگلبنی باید در این زمینه تقویت بشه و به اونها اختیارات بیشتری عطا کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین