پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
قطعی‌های امروز برق امروز چهارمین برنامه روزانه قطع برق تهران منتشر و محل قطعی‌های برق به‌روی نقشه مشخص شده تا شهروندان تهرانی با سهولت بتوانند از قطعی یا عدم‌قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.

شعار سال: پس از عبور میزان مصرف برق از ظرفیت عملی تولید و ورود وضعیت شبکه به محدوده قرمز، تعداد بروز خاموشی های پراکنده در کشور زیاد شد و پیرو این مسئله، تصمیم گرفته شد تا خاموشی‌ها مدیریت شود و پیش از بروز خاموشی‌های چندساعته، مردم از زمان‌بندی قطعی‌های برق مطلع شوند.

در کلان‌شهر تهران نیز همگام با دیگر کلان‌شهرها و نقاط کشور، نخستین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 17 تیرماه، دومین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 19 تیرماه و سومین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 20 تیرماه اعلام شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد که با تنها 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف "12 الی 17 و 20 الی 23"، و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

برای مشاهده نقشه قطعی‌های امروز برق در کلان‌شهر تهرانایــنـجـاکلیک کنید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 21تیر 97، کدمطلب3970421132، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
باز خوبه برای تهران برنامه میدین! شهرستان مارو همنیجوری یهویی قطع میکنن بدبخت میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
هیچ سالی برای برق انقدر داستان نداشتیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین