پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۱۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳
امروز پنجمین برنامه روزانه قطع برق تهران منتشر و محل قطعی‌های برق به‌‌صورت جدول مشخص شده تا شهروندان تهرانی با سهولت بتوانند از قطعی یا عدم‌قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.

شعارسال: پس از عبور میزان مصرف برق از ظرفیت عملی تولید و ورود وضعیت شبکه به محدوده قرمز، تعداد بروز خاموشی‌های پراکنده در کشور زیاد شد و پیرو این مسئله، تصمیم گرفته شد تا خاموشی‌ها مدیریت شود و پیش از بروز خاموشی‌های چندساعته، مردم از زمان‌بندی قطعی‌های برق مطلع شوند.

در کلان‌شهر تهران نیز همگام با دیگر کلان‌شهرها و نقاط کشور، نخستین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 17 تیرماه، دومین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 19 تیرماه، سومین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 20 تیرماه و چهارمین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 21 تیرماه اعلام شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد که با تنها 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف "12 الی 17 و 20 الی 23"، و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری رسانند.

پس از انتقاداتی که نسبت به دقیق نبودن نقشه‌های قطع برق در تهران از سوی شهروندان تهرانی مطرح شد، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، نحوه اطلاع‌رسانی زمان بروز خاموشی‌های احتمالی در هر نقطه شهر را تغییر داد و به‌صورت جدولی با جزئیات بیشتر، این اطلاعات را ارائه کرد.

برای مشاهده جدول قطعی‌های امروز برق در کلان‌شهر تهران اینجا کلیک کنید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397 ، کد خبر: 1775195 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
ایستگاه کردین مردم رو؟ هیچ کدوم از برنامه هاتون روی حرفایی که میزنید عمل نمیکنید
س.د76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
آخ جووون بازم قطع برق داریم :)چقدر خوب که مسئولین بهمون صرفه جویی کردن رو یاد میدن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین