پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸
کره شمالی پیشنهاد داده است تا روز یکشنبه با یک هیئت آمریکایی دیدار و درباره بازگرداندن بقایای اجساد نظامیان آمریکایی که در جنگ کره کشته شدند، مذاکره کنند.
شعارسال: به نقل از رویترز، هیتر نوئرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه تاکید کرد: کره شمالی پیشنهادی را برای دیدار با یک هیئت آمریکایی مطرح کرده است تا دو طرف درباره استرداد بقایای اجساد سربازان آمریکایی که در جنگ کره کشته شده اند، مذاکره کنند.

وی در ادامه افزود: کیم یونگ چول معاون رهبر کره شمالی در مذاکرات قبلی با مایک پامپئو وزیر خارجه ایالات متحده موافقت کرده بود تا هیئت های آمریکایی و کره شمالی در 12 جولای دیداری را روستای پانمون جون داشته باشند ولی این نشست برگزار نشد. مقام های کره شمالی پیشنهاد تازه ای را برای دیدار در روز یکشنبه ارائه دادند و ما آماده خواهیم بود.

در جریان سفر هفته گذشته مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به کره شمالی، دو طرف موافقت کردند تا یک نشست بین مقام های عالی رتبه برای استرداد نظامیان آمریکایی برگزار شود.

اگر این نشست با موفقیت برگزار شود، می تواند زمینه ساز برگزاری نشست های مشترک کاری دو طرف در خصوص سایر مسائل باشد.

رهبران آمریکا و کره شمالی در نشست تاریخی خود در سنگاپور توافق کرده اند تا در زمینه خلع سلاح هسته ای و ضمانت های امنیتی همکاری کنند.

منابع آگاه اعلام کرده اند که تاکنون 100 جعبه چوبی به روستای پانمون جون ارسال شده است تا بقایای اجساد نظامیان آمریکایی تحویل گرفته شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22تیر 1397 ، کدخبر: 1774756،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
رهبر کره شمالی هم فهمید که بهبود معیشت مردم در گرو مذاکره با آمریکا است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
وقتی نمیتونی قدرتی برای خودت باشه بایدبه قدرت های جهانی متصل بشی ولی باید بدونی که به مثلا روسیه که اعتماد نمیشه بهش کرد متصل نشی
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
بنده خدا ها دلم سوخت براشون
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین