پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۲۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امسال تحقق شعار"پایانه‌های مرزی محل گذر است نه توقف"در دستور کار دولت قرار گرفته و در تمام مرزهای کشور عملیاتی می‌شود و بر همین اساس ۵۰ میلیارد تومان در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی سرمایه گذاری شد.

شعارسال: عبدالهاشم حسن نیا عصر پنجشنبه در بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان‌های خوی، سلماس و عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی رازی اظهار داشت: شعار "پایانه‌های مرزی محل گذر است نه توقف" از مهمترین اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مرزی است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در این مبادی ورودی و خروجی از جمله پایانه مرزی رازی در همین راستا و به طور جدی در حال اجرا است.

حسن نیا گفت: اجرای طرح‌های عمرانی به میزان 50 میلیارد تومان در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی در قالب همین اولویت انجام می‌گیرد.

به گفته وی این حجم از سرمایه‌گذاری نشان از توجه ویژه به توسعه بخش مهم حمل‌ونقل جاده‌ای و بین المللی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زمینه‌های توسعه اقتصادی است.

وی اظهار داشت: فاز نخست پایانه رازی با مبلغ قرارداد 81 میلیارد ریال و مدت زمان 16 ماه در حال انجام بوده و در حال حاضر از نظر فیزیکی 62 درصد و ریالی 64 درصد پیشرفت فیزیکی را داراست.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: اجرای دستورالعمل نوسازی 3 هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در یک دوره 5 ساله از دیگر اولویت‌های دولت برای سال 97 است.

وی گفت: امیدواریم فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم به‌عنوان یکی از استان‌های مهم حمل‌ونقلی کشور با هدف کاهش میانگین عمر این نوع ناوگان، افزایش ایمنی ترددهای جاده‌ای و کاهش هزینه‌های نگهداری در این طرح مشارکت فعال داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22تیر1397، کدخبر: 1774785: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
امیدوارم موجب کار آفرین مردم تو این منطقه بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
این همه بودجه وسرمایه گذاری ها چرا فایده ای نداره پس اونطوئور که باید نتیجه ای نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین