پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: صدور موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری اردبیل تاکنون براساس آمایش سرزمینی نبوده اما از این پس صدور موافقت اصولی در این حوزه براساس آمایش سرزمین انجام خواهد شد.
شعار سال: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: صدور موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری اردبیل تاکنون براساس آمایش سرزمینی نبوده اما از این پس صدور موافقت اصولی در این حوزه براساس آمایش سرزمین انجام خواهد شد.
 نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های زیرساختی گردشگری در اردبیل اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف سازمان 30 موافقت‌نامه اصولی در حوزه فعالیت‌های این اداره کل با اعتبار 225 میلیارد تومان صادر شده که اجرای آنها می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای یک هزار و 100 نفر شود.

وی با اشاره به صدور موافق اصولی برای تاسیسات گردشگری در استان بیان کرد: صدور موافقت اصولی تاکنون براساس آمایش سرزمینی نبوده اما از این پس صدور موافقت اصولی در این حوزه براساس آمایش سرزمین اردبیل انجام خواهد شد چرا که بی توجهی به این امر زمینه‌ساز بروز مشکلات می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: بی‌توجهی به آمایش سرزمینی مناطق در صدور موفقت برای تاسیسات گردشگری سبب شده تا این تاسیسات براساس نیاز مناطق اجرا نشود و در برخی مناطق در حالی که با مازد این تاسیسات روبه‌رو هستیم اما در مناطق دیگر در این حوزه کمبودهایی وجود دارد.

فلاحی با بیان اینکه برای رفع این مشکل تا یک ماه آینده صدور مجوزها براساس آمایش سرزمین اردبیل خواهد بود، گفت: این امر سبب می‌شود تا با توسعه متوازن و براساس نیازهای مناطق مختلف تاسیسات گردشگری، رونق هر منطقه در بخش گردشگری را شاهد باشیم و نیازهای شهرستان‌های مختلف در این حوزه برطرف می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی تاسیسات گردشگری در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: این موضوع نیز از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم به شمار می‌رود که با ساماندهی این تاسیسات می‌توانیم توزیع مناسب و مطلوب تاسیسات تفریحی، گردشگری و اقامتی را در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان شاهد باشیم و کمبودها در این حوزه را برطرف کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 1778406 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
امیدوارم هرچه زودتر این اعتبارات به دست مسئولین برسه واینکه هرچیزی در جای خودش خرج بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
ایول چقدر خوب جون تازه ای بهش دمیده شد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
ایول چقدر خوب جون تازه ای بهش دمیده شد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا به قول این دوستمون با این اعتبارات و طرح ها به رونق استان در زمینه های مختلف جون تازه ای دمیده میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین