پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۲۵۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال ‌جاری خبر داد و گفت: ٦٠ شرکت دیگر شستا تا پایان امسال واگذار می‌شود.

شعارسال: علی ربیعی در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هریس، اظهار کرد: اینکه شهرستان‌ها و استان‌ها انتظار داشته باشند تا شستا و یا هر شرکت سرمایه‌گذاری اقدام به سرمایه‌گذاری کند، امکان‌پذیر نیست، چون دولت به‌هیچ ‌عنوان بر اساس قانون نمی‌تواند سرمایه‌گذاری و یا بنگاه‌داری کند.

وی در پاسخ به مطالبات مردم هریس در خصوص ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی، گفت: بودجه سال ١٣٩٧ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی نهایی شده ولی تعهد می‌دهم سال آینده بودجه لازم برای ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان تخصیص یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین چهارشنبه شب در آیین کلنگ زنی خانه امید از ارتقاء خدمات درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

ربیعی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: با عنایت به پیگیری های نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اهر از خواسته‌های به حق اهری‌ها است، به طور قطع وضع موجود از لحاظ تجهیزات و امکانات بهبود خواهد یافت.

وی مردم اهر را مردمی خونگرم و ولایت مدار توصیف و اضافه کرد: با توجه به محدودیت در ایجاد بیمارستان‌های تامین اجتماعی حتما وضع موجود درمانگاه اهر ارتقاء خواهد یافت.

وی با قدردانی از همکاری‌ها و همدلی مسوولان شهرستان در حمایت از فرصت‌های اشتغال برای جویندگان کار تشریح کرد: از همه طرح‌های خوب و دارای توجیه اقتصادی استقبال کرده و قول اختصاص سهمیه تسهیلاتی بیشتر از سهمیه خودمان را نیز به جوانان منطقه می‌دهم.

ربیعی در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش‌های قشر زحمتکش قالیباف، قول افزایش سهم بیمه قالیبافی را برای قالیبافان منطقه داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 تیر 1397 ، کد خبر: 407386 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
خصوصی شدن این شرکت ها به نفع همه است و اقتصاد کشور باید سریع تر به این سمت حرکت کند
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
این شرکت ها با واگذار شدنشون میتونن عملکرد بهتری در زمینه مدیریتی داشته باشن! اینکه خود سازمان تامین اجتماعی بخواد سهام دار این شرکت ها باشه و بخش خصوصی بیاد و مدیریت کار رو به عهده بگیره خیلی اوضاع سرمایه گذاری در این شرکت ها بهتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
امیدوامر شاهد پیشرفتشون باشیم
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
این واگذاری به طرح خصوصی اگربدون رانت انجام بشه سبب رشد اقتصادی کشور خواهد شد
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
واگذار کردن شرکت ها هم همیشه سود ده نبوده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین