پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
قانون بودجه تاثیرات بسیار مهمی بر شاخص های اقتصاد کلان و شاخص های مختلف اقتصادی دارد. با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، توجه شهروندان به بودجه و لزوم شفافیت در مفاد آن افزایش قابل توجهی داشته است.

شعار سال: قانون بودجه تاثیرات بسیار مهمی بر شاخص های اقتصاد کلان و شاخص های مختلف اقتصادی دارد. با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، توجه شهروندان به بودجه و لزوم شفافیت در مفاد آن افزایش قابل توجهی داشته است.

 یکی از مهم ترین موضوعاتی که در شبکه های اجتماعی، طی تصویب بودجه مطرح شد، جدول 7 قانون بودجه بود که به موسسات خاصی تعلق داشت.

اما جدا از اعطای ردیف بودجه به بخش هایی از این قبیل که گزارش عملکردی نیز ارائه نمی کنند، اجرای بند های بودجه در بخش های مختلف و در هنگام اجرایی شدن آن نیز از شفافیت لازم برخوردار نیست.

 کارشناسان در این پرونده باشگاه اقتصاددانان به بررسی شفافیت در اجرای بودجه سال جاری پرداخته و الزامات مورد نیاز برای گسترش شفافیت را بیان کرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مخبر ، تاریخ انتشار 26 تیر 97، کدمطلب: 1091392، www.mokhbernews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین