پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
مسئولین وزارت معادن و پترولیم افغانستان از افتتاح پورتالی به منظور شفافیت و حساب‌دهی و سرعت کار در راستای معدن‌کاری در این وزارت خبر داده‌اند.

شعار سال: نرگس نهان، سرپرست وزارت معادن و پترولیم افغانستان روز یک‌شنبه، چهار قوس در یک نشست خبری گفت، به منظور شفافیت و حسابدهی، سرعت کار، و تسهیلات بیشتردر راستای معدن‌کاری، برای اولین بار پورتال شفافیت معادن افغانستان افتتاح شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: "برای اولین بار پورتال شفافیت معادن افغانستان در بخش کم ساختن آسیب پذیری، مبارزه علیه فساد اداری، شفافیت و حسابدهی در سکتور صنایع استخراجی افتتاح می‌گردد. من‌بعد بازدیدکنندگان می‌توانند بدون رمز همه معلومات را در این پورتال مشاهده نمایند. جامعه مدنی، سکتور خصوصی، ادارات نظارت کننده و رسانه ها می‌توانند که همه فعالیت ها، قراردادها و پرداخت‌های وزارت را به منظور شفافیت و حسابدهی بهتر به گونه آنلاین برسی کنند.”

سرپرست وزارت معادن در ادامه افزود، این پورتال یک فرصت خوب برای افزایش مقدار تولید، پرداخت و جمع آوری رویالتی و فیس‌ها می‌باشد. در ضمن سهولت‌های بیشتری را جهت ثبت و راجستر شرکت‌ها به شکل آنلاین مهیا می‌سازد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار 7 آذر 97، کد مطلب: 301346، www.af.shafaqna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
م.م77
افغانستان هم حتی داره به سمت شفافیت پیش میره بعد اون وقت نماینده هی مجلس ما حاضر نیستن حتی رای خودشون رو شفاف اعلام کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین