پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
رئیس‌ سازمان برنامه و بودجه کشور، سهم سازمان بهزیستی و کمیته امداد را از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای دستگاه‌های حمایتی ابلاغ کرد.

شعار سال: محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مکاتبه با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، شیوه‌نامه اجرایی ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۷ کشور را ابلاغ کرد.

در این شیوه نامه، خطاب به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سازمان بهزیستی و کمیته امداد آمده است: در اجرای ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه و با هدف ترمیم مستمری خانوارهای تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی، تا مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف سه جدول مصارف هدفمندی تبصره ۱۴ به صورت ماهانه، از سوی سازمان برنامه به دستگاه‌های حمایتی ابلاغ و اختصاص داده می‌شود.

بر این‌اساس سهم کمیته امداد از این مبلغ ۳۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و سهم سازمان بهزیستی ۱۱ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مکاتبه با رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها یادآور شده است: ترتیبی اتخاذ شود تا پرداخت مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در تیر ماه، بر اساس این شیوه‌نامه انجام و مابه التفاوت سه ماه اول سال نیز پرداخت شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 19 تیر 97، کد مطلب: 273270: www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
تنها 14 درصد؟؟؟قیمت ها 30 و 40 و 50 درصدا فزایش داشته
خیرین به فکر محرومین باشند لطفا
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین