پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در طول برنامه ششم توسعه به ۲۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار و تامین اجتماعی افزایش می یابد.

شعارسال: سید مهدی فرشادان، با بیان این که مستمری پرداختی به مددجویان سازمان بهزیستی در طول سال های گذشته کفاف حداقل نیازهای زندگی یک فرد تحت پوشش را نمی داد، اظهار کرد: در ماه های گذشته کمیسیون تلفیق بررسی افزایش این مستمری را در دستور کار خود قرار داده بود.

وی افزود: خوشبختانه با دفاع موثری که از پیشنهاد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به عمل آوردیم این پیشنهاد در نهایت در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق به تصویب نهایی رسید.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران با بیان اینکه با این تصمیم کمیسیون تلفیق، مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در طول برنامه ششم توسعه به ۲۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار و تامین اجتماعی افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: این افزایش مستمری، امیدها برای برآورد حداقل نیازهای زندگی مددجویان را بیشتر می کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم این خبر که همزمان با روز جهانی معلولان اعلام می شود هدیه ای حداقلی برای جامعه معلولان کشور باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13آذر1395، کدخبر: 95091307134: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین