پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
رئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه به دنبال افزایش سطح رفاه مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی هستیم، گفت: افزایش ۱۰درصدی مستمری مددجویان در بودجه ۹۷ تاکید شده است.

شعار سالرئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه به دنبال افزایش سطح رفاه مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی هستیم، گفت: افزایش ۱۰درصدی مستمری مددجویان در بودجه ۹۷ تاکید شده است.

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در آیین بهره‌برداری از مجتمع نگهداری معلولان ذهنی گرمسار بابیان اینکه مجلس و دولت در کنار هم به دنبال افزایش رفاه حال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، ابراز داشت: افزایش ۱۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در بودجه ۹۷ تاکید شده است.

وی بابیان اینکه سازمان بهزیستی حدود ۶۰ درصد از هزینه مراکز توان‌بخشی را پرداخت می‌کند، افزود: ۴۰ درصد مابقی توسط خیران و نیکوکاران پرداخت می‌شود بنابراین این مهم می‌طلبد تا خیران در این حوزه ورود موثرتری را داشته باشند و از سوی دیگر می کوشیم تا یارانه مراکز توان‌بخشی تا آخر سال پرداخت شود.

زدودن فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از اهداف انقلاب

رئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی زدودن فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود، ابراز داشت: در برنامه ششم توسعه توجه بسیاری به مقوله سلامت اجتماعی شده است بنابراین با ۳۰ هزار مرکز درمانی می کوشیم تا سلامت جسمی و روحی مردم مورد توجه واقع شود.

محسنی بندپی بابیان اینکه سازمان بهزیستی در تلاش است تا افرادی که در سوانح و حوادث دچار آسیب شدند را نیز مورد حمایت قرار دهد، تصریح کرد: این سازمان توانمندسازی افراد را نیز عهده‌دار است تا از این طریق بتواند با ارائه خدمات شایسته ضمن پر کردن خلاهای موجود، مسیر زندگی را برای افراد معلول هموار کند.

وی بابیان اینکه ۸۰ درصد کودکان تحت پوشش غربالگری تنبلی چشم قرار خواهند گرفت، افزود: با اجرای این طرح می‌توانیم از بروز بیماری‌های تنبلی چشم در آینده پیشگیری کنیم و همچنین با دنبال کردن سیاست‌هایی مانند غربال‌گری ژنتیک از تولد ۳۰ هزار کودک معلول نیز جلوگیری خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 6اسفند 96، کدمطلب:4236870، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
انقلاب در کاهش فقر به نظر خوب توانسته عمل کند ، اما درباره برخی معضلات اجتماعی هنوز نقد هایی به آن وارد است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین