پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
استاندار مرکزی گفت: پویایی تولید و اقتصاد کشور و برون رفت از مشکلات موجود، مستلزم تعامل و همکاری مطلوب دولت و بخش خصوصی است.

شعار سال: سید علی آقازاده روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوص استان مرکزی در اراک اظهار داشت: دولت با جدیت تحقق اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند و تمام دستگاه های اجرایی نیز در سطح استان بایستی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

استاندار مرکزی افزود: در این رابطه مساله ای که اهمیت دارد، تعامل مطلوب و همکاری موثر دولت و بخش خصوصی است و دستگاه ها باید زمینه این امر را فراهم کنند.

آقازاده بیان کرد: چنانچه دولت و بخش خصوصی بتوانند تعاملی اثربخش با هم برقرار کنند و موانع و مشکلات این حوزه رفع شود، می توانیم به اشتغال و توسعه دست یابیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در مورد تعیین اعضای پیشنهادی نمایندگان بخش غیردولتی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال جاری، با وجود آن که محدودیت قانونی از نظر تعداد وجود ندارد، اما به نظر می رسد اگر کنترل شده باشد نتایج بهتری از جلسات خواهیم گرفت.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه از سوی فعالان بخش خصوصی استان، خاطرنشان ساخت: صحبت های فعالان بخش خصوصی شنیده شد و به نظر می رسد عمده مشکل در رابطه با موضوع مالیات و عملکرد اداره کل امور مالیاتی باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در راستای حل مشکلات عنوان شده می طلبد که اداره کل امور مالیاتی برنامه ریزی هایی به منظور حمایت بیشتر از فعالیت بخش خصوصی در استان داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 5 مرداد 97، کد مطلب: 4358006: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین