پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
برای نخستین بار، نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «انزلی؛ سال هزار و سیصد وچند» درباره تاریخ انزلی در این شهرستان افتتاح شد.


شعار سال: نمایشگاه گروهی نقاشی تاریخ انزلی با عنوان «انزلی؛ سال هزارو سیصد وچند»، شامگاه چهارشنبه در نگارخانه شهنوش افتتاح و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه که باهدف نمایش توانمندی ها و استعدادهای زنان نقاش شهرستان انزلی برگزار شده، ۲۴ اثر از ۲۰ نقاش با موضوعات زمان های مختلف تاریخی انزلی، تغییرچهره شهر، تالاب، محیط زیست و فرهنگ و آیین مردم این شهر به نمایش در آمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نشانی بندرانزلی، خیابان شهید مفتح شمالی، روبروی بانک ملی، ساختمان سام، طبقه هفتم، نگارخانه شهنوش مراجعه کنند.

این نمایشگاه تا ۲۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۳ مهر 1394، کد مطلب: 2941380 : www.mehrnews.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین