پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
مؤسس جبهه مصاف و نظریه‌پرداز ایرانی گفت: متأسفانه تربیت دینی را انتزاعی کرده‌ و از پرداختن به اصل و مورد توجه قرار دادن مبانی اصیل اسلامی طفره رفته‌ایم.

شعارسال: علی اکبر رائفی‌پور عصر امروز در جمع مردم ارومیه و با موضوع بررسی نقش تشکل‌ها و سازمان‌های فرهنگی با رویکرد توجه به موضوع‌های آخرالزمانی به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: متأسفانه تربیت دینی را انتزاعی کرده‌ و از پرداختن به اصل و مورد توجه قرار دادن مبانی اصیل اسلامی طفره رفته‌ایم، به عنوان مثال برای آشنایی نسل جدید با روحیه ایثار و فداکاری، اردوهای راهیان‌نور معرفی شده که مطلوب است، اما کافی نیست، چراکه باید از نزدیک مناطق دیده شوند و رشادت‌های رزمندگان‌مان روایت شود، چون آن موقع است که تأثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: متأسفانه امروزه در تربیت فرزندانمان هندسه تربیتی را فراموش کرده و مردم‌محور شده‌ایم و علاوه بر آن، سلایق تربیتی را بر سلایق تربیتی خودمان ترجیح می‌دهیم و این صحیح نیست و نتیجه عکس دارد.

مؤسس جبهه مصاف و نظریه‌پرداز ایرانی افزود: همواره باید در تربیت فرزندانمان به سیره اهل بیت(ع) توجه داشته باشیم و به آن ها جامه عمل بپوشانیم .

رائفی‌پور اضافه کرد: در مباحث تربیتی، تربیت حضوری تأثیر مستقیمی را نسبت به تربیت غیرحضوری دارد، به عنوان مثال درک اربعین و عظمت آن با حضور در آن اجتماع مؤثرتر و گیراتر است تا اینکه اجتماع از طریق رسانه‌های جمعی ضبط و پخش مستقیم شود.

شیطان‌پرستی بن‌بست فرهنگ ‌غربی

وی تشریح کرد: بن‌بست آخر فرهنگ غربی که امروزه نیز در جامعه کنونی ما کم و بیش حاکمیت دارد و هرروز این نفوذ بیشتر می‌شود، شیطان‌پرستی است، چراکه در جوامع غربی منیت حاکمیت دارد و منیت یعنی ولایت‌پذیری از شیطان، یعنی نیهیلیسم و این موضوع در جوامع اسلامی قابل قبول نیست.

مؤسس جبهه مصاف و نظریه‌پرداز ایرانی ادامه داد: با توجه به اینکه در فرهنگ غربی روح اومانیستی نیز حاکم است، پس آن‌ها هیچ ابایی از قبول ولایت مطلقه شیطان ندارند، چراکه آن‌ها غیرمستقیم تمام دستورات شیطانی را اجرا می‌کنند.

رائفی‌پور متذکر شد: در فرهنگ غربی هیچ قید و بندی وجود نداشته و همین امر سبب شده تا بنیان و نظام مقدس خانواده از هم پاشیده شود، چراکه غربی‌ها حریم را نمی‌شناسند و از زن به عنوان یک کالای جنسی استفاده می‌کنند.

وی در پایان توضیح داد: هم‌اکنون چیزی که در غرب حاکم است این است که ایثار و فداکاری را قبول نمی‌کند، اما در عوض فردیت و منیت را قبول می‌کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397 ، کدخبر: 13970508001265،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین