پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها در شهرداری مشهد، گفت: از هنگامی که این قانون اجرایی شود، شهرداری مشهد هم‌چون همه دستگاه‌هایی که تکلیف دارند باید به تکلیف قانونی عمل کند.

شعارسال: محمدرضا حیدری در حاشیه سی‌امین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها در شهرداری مشهد، اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی باید فرآیندهای قانونی خود را طی کند و نظر شورای نگهبان در این خصوص اعلام و ابلاغ شود و از زمانی که اجرایی شد همه دستگاه‌هایی که تکلیف دارند باید به این تکلیف قانونی خود عمل کنند و مسلما شهرداری مشهد هم مستثنی نیست و باید به تکلیف قانونی خود عمل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تعداد مدیر بازنشسته در شهرداری مشهد کار می‌کنند، تصریح کرد: آماری در این زمینه ندارم و باید این موضوع را از مسئولان شهرداری بپرسید.

سیاست شهرداری تیم‌داری نیست

حیدری در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص خرید تیم پدیده توسط شهرداری مشهد، گفت: سیاست شهرداری و شورای شهر مشهد در مجموع تیم‌داری نیست و ما خیلی خوشحال می‌شویم که خود هیأت مدیره و سهام‌داران پدیده این تیم را اداره کنند و شهرداری در نهایت ضرورت داشته باشد کمک کند.

وی ادامه داد: با این وجود بر اساس اطلاعاتی که از جانب دو تیم سیاه‌جامگان و پدیده دریافت شد که شرایط مناسبی ندارد و احتمال این که کار را دنبال نکنند وجود دارد، تنها شهردار از باب این که از این موضوع جلوگیری شود پیشنهادی را مطرح کردند و هنوز قطعی هم نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: اگر شهرداری بتواند مشکلات این تیم را حل کند ما استقبال می‌کنیم که خود تیم را اداره کنند و شهرداری وارد نشود. شهرداری می‌تواند طبق روال معمول در قالب اسپانسر از این تیم حمایت کند.

حیدری در پاسخ به پرسشی در خصوص تغییر نام ایستگاه‌های قطارشهری، عنوان کرد: نام و واژه‌ها آثار روانی و اجتماعی دارد و جزو میراث فرهنگی ناملموس ماست و بالاخره تأثیرگذار است و جزو عناصر هویتی شهر است. ما چقدر باید تبلیغ کنیم بر روی موضوع فردوسی و تجدید نام فردوسی. به نظر من این اقدامات هزینه کمی در قبال آن آثار دارد.

وی افزود: بر این اساس نام‌ها تغییر پیدا نکرده و ما هویت پارک ملت را حفظ کرده‌ایم و یک عنصر هویتی دیگر را در کنارش گذاشته‌ایم که بتواند اثر روانی داشته باشد. هم دانشگاه و هم فردوسی را ارج نهادیم. هم‌چنین این موضوع در همه جا معمول است که ایستگاه‌هایی که در جوار دانشگاه‌هاست به نام دانشگاه است که آن را اصلاح کردیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: 97050904620: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
امیدوارم با این اصلاحاتی که داره تو شهرداری ها رخ میده حرت رو به جلویی در کل این سازمان ها ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
قانونه مگه میتونید غیر از قانون عمل کنید؟
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین