پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
بعد از تصویب منع بکارگیری بازنشتگان در مناصب مدیریتی بیشتر وزارتخانه ها به دنبال جوانان شایسته برای بکار گیری در پست های جدید هستند.

شعارسال: بعد از تصویب منع بکارگیری بازنشتگان در مناصب مدیریتی بیشتر وزارتخانه ها به دنبال جوانان شایسته برای بکار گیری در پست های جدید هستند .

اما در این میان وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش و امور جوانان کشور از این قائده مستثنی نبوده و در این وزارتخانه نیز برخی از پست های مدیریتی خالی خواهد شد و در این خصوص نی گمانه زنی های شده است .

بر اساس شنیده ها عبدالمهدی نصیرزاده استادیار گروه تربیت بدنی و مدیر کل تربیت بردنی دانشگاه پیام نور که مدیران جوان و موفق کشور است گویا برای یکی از پست های معاونت وزیر در نظر گرفته شده است.

نصیر زاده که با تلاش فراوان خدمات بسیاری در عرصه ورزش دانشگاهی و البته در دانشگاه پیام نور داشته است یکی از چهره های خوش نام ورزش کشور است و قطعا این انتصاب موج خوشحالی به همراه خواهد داشت .

نصیر زاده عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزشهای دانشگاهی و دبیر شورای ورزش دانشگاه و از فعالین سیاسی نیز می باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسنا، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: - : www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
بعد از مدت ها اقایون به فکر جوون ها افتادن! امیدوارم که تداوم پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین