پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور از تکلیف وزیرکشور به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه خبر داد و گفت: میز خدمت دستگاه‌های اجرایی ایجاد و به مرور الکترونیکی می‌شود.

شعارسال: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، جواد ناصریان در نشست با مسئولان ستاد استانداری بوشهر تکریم ارباب و رجوع را از اولویت‌های مجموعه‌های وزارت کشور دانست و گفت: روزانه بیش از 5 میلیون نفر به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند که باید تلاش شود مردم از پیگیری خواسته‌های خود رضایت داشته باشند.

وی از تکلیف وزیر کشور به همه مجموعه وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: وزیر کشور به همه استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تکلیف کردند که با پاسخگویی مطلوب رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور ایجاد میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی را از تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور دانست و گفت: بر این اساس میز خدمت در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مستقر و به مرور الکترونیکی می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم در مراجعه به میز خدمات ثبت و ضبط می‌شود افزود: با الکترونیکی شدن میز خدمت در مجموعه وزارت کشور مطالبات و خواسته‌های مراجعه کنندگان ثبت و ضبط و پیگیری می‌شود.

ناصریان از الکترونیکی شدن سامانه‌های پاسخگویی به مطالبات مردم در مجموعه وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: اکنون بخشی از این سامانه در قالب بخش سامد در حال اجرا است و این مجموعه تکمیل و تجهیز می‌شود که بخشی از ارزیابی شاخص‌های عملکردی استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها پیگیری مطالبات مردم در قالب تکریم ارباب و رجوع است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری مشرق ، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1397 ، کدخبر: 880188، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
چرا به مرور جناب وزیر؟دامنه زمانی معین شده، چرا تعریف نمی کنید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین