پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست یک کاربر در توئیتر برای پیگیری موضوع «هایجک» ‌ای پی‌های تلگرام، از جریمه سنگین مخابرات در صورت تأیید این مشکل خبر داد. یک کاربر در توئیتر خود نوشت: «آقای وزیر، مخابرات ایران در یک خطای فاحش، ‌ای پی‌های تلگرام را هایجک کرده، میشه پیگیری کنید چرا این اتفاق افتاده و شفاف‌سازی بشه؟»

شعار سال: وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست یک کاربر در توئیتر برای پیگیری موضوع «هایجک» ‌ای پی‌های تلگرام، از جریمه سنگین مخابرات در صورت تأیید این مشکل خبر داد. به گزارش «ایران»، یک کاربر در توئیتر خود نوشت: «آقای وزیر، مخابرات ایران در یک خطای فاحش، ‌ای پی‌های تلگرام را هایجک کرده، میشه پیگیری کنید چرا این اتفاق افتاده و شفاف‌سازی بشه؟»

وزیر ارتباطات نیز در پاسخ به این کاربر در توئیتر خود نوشت: بنابر گزارش‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌ام، مخابرات ایران روز هشتم مردادماه از ساعت 4 تا 6 بامداد درگیر تغییر توپولوژی و تجمیع شبکه استانی خود در شیراز و بوشهر بوده است. در صورت تأیید خطا، چه سهوی و چه عمدی، مخابرات ایران جریمه سنگینی خواهد شد. سازمان تنظیم مقررات مأمور رسیدگی شده است. هایجک به طور کلی به معنای هواپیماربایی است و هایجک در شبکه هم به این معناست که حمله کننده، ارتباط را در دست می‌گیرد و مانع از رسیدن پیغام‌ها می‌شود. در عوض پیغام خود را برای دو طرف می‌فرستد، این در حالی است که دو طرف فکر می‌کنند مستقیماً با هم در ارتباط هستند. گفتنی است در تماس خبرنگار روزنامه ایران با شرکت مخابرات ایران، سخنگوی این شرکت در پاسخ به ابهامات مطرح شده در این زمینه، گفت: در حال بررسی موضوع هستیم. محمدرضا بیدخامی یادآور شد: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و در صورتی که به نتیجه برسیم حتماً موضوع را اعلام خواهیم کرد تا ابهامات موجود برطرف شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار ------، کدمطلب: 476409، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین