پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
یکی از اهداف تعیین شده در کارگروه صنعت و ساخت تجهیزات زیست فناوری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی تهیه بانک استانداردهای تجهیزات زیست‌فناوری است.

شعارسال: به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگروه صنعت و ساخت تجهیزات زیست فناوری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ذیل گروه تولید، تجاری سازی و بازار تشکیل شده و اهداف مختلفی برای این کارگروه وجود دارد.

یکی از اهداف تعیین شده در این کارگروه که امسال نیز به صورت جدی پیگیری می شود، تهیه بانک استانداردهای تجهیزات زیست فناوری و تهیه برخی از استانداردهای پرکاربرد است که در اختیار شرکت های مربوطه قرار داده خواهد شد.

همچنین پایش بازار تجهیزات زیست فناوری در داخل کشور، مطالعات بازار تجهیزات زیست فناوری به منظور شناسایی اولویت ها، برگزاری کارگاه‌ها و هم اندیشی های متعدد برای رفع مشکلات سازندگان و تحقیق در مورد جزئیات دستگاه های پیشرفته در حوزه زیست فناوری به منظور بومی سازی آنها از دیگر اهداف تعیین شده برای این کارگروه است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ، تاریخ انتشار 7مرداد 97، کدمطلب: 4359879،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین