پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه وضعیت تالاب ها و دریاچه ارومیه برای دولت اهمیت ویژه دارد افزود: لذا در این راستا امسال فاز سوم برنامه احیای دریاچه ارومیه با همکاری سازمان ملل کشور و کشور ژاپن اجرا می شود.

شعار سال: معصومه ابتکار اظهار داشت: ،بعد از اجرای فاز های اول و دوم احیای دریاچه ارومیه وضعیت آن بسیار بهتر شده که در همین زمینه و در راستای همکاری های بین المللی قرارداد اجرای فاز سوم احیای این دریاچه با همکاری سازمان ملل و کشور ژاپن به امضاء رسیده است.

وی ادامه داد: کشاورزی سازگار با محیط زیست به منظور حفظ منابع آبی و جلوگیری از آلودگی و هدر رفت آن از جمله اقدامات اجرایی در این طرح است که در این زمینه آموزش کشاورزان به 90 روستای توسعه می یابد.

ابتکار احیای تالاب ها را نیز از اقدامات مهم سال 94 ذکر کرد و گفت: تالاب هایی مانند شادگان و هور العظیم اکنون به طور کامل آبگیری شده اند که با آبگیری، این دو منطقه که با خشک شدن می توانست کانون گرد و غبار باشند نجات یافتند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه رودخانه های کشور در دورانی تبدیل به کانال فاضلاب شده بودند خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که در دولت یازدهم اجرایی شد احیای رودخانه ها بود زیرا رودخانه ها در دورانی تبدیل به کانال فاضلاب شده بودند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تحلیلی ایران (خبر آنلاین)، 26 فروردین 1395، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین