پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
رئیس جمهور در پاسخ به نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد واگذاری شرکتهای غله و خدمات بازرگانی به صورت مقعطی متوقف شود.

شعار سال: سازمان خصوصی سازی اعلام کرد، پیرو خبر منتشر شده در خصوص "دستور رییس‌جمهور برای توقف واگذاری شرکت‌های غله و سیلوها"، آنچه مقام محترم ریاست جمهوری در پاسخ به نامه وزیر محترم صمت (صنعت، معدن و تجارت) دستور داده اند توقف مقطعی واگذاری شرکتهای غله و خدمات بازرگانی است و هیچ دستوری برای توقف واگذاری سیلوها صادر نشده است.

اضافه می نماید شرکتهای غله و خدمات بازرگانی در یکی از جلسات اخیر هیئت واگذاری با تصمیم انحلال روبرو شده اند که اجرای این تصمیم با تاخیر زمانی و رعایت شرایط مدنظر آتی هیئت که در دستور مقام محترم ریاست جمهوری نیز به آن اشاره شده است صورت خواهد پذیرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12مرداد 97، کدمطلب: 1792741، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین