پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه خیر و صلاح ملت ایران را نمی‌خواهد، گفت: رهبر انقلاب در ارتباط با مذاکره همواه بدعهدی آمریکا را متذکر شده بودند و عنوان کرده بودند که مراقب این بدعهدی‌ها باشید.

شعار سال: عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در عرصه‌های مختلف گفت: آمریکا نه تنها خیر ملت ایران بلکه خیر هیچ یک از ملت‌های جهان را نمی‌خواهد و دولتمردان آمریکا تنها به دنبال منافع خود هستند و حتی هیات حاکمه آمریکا به ملت خود نیز رحم نمی‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال خاورمیانه بزرگ بودند و می‌خواستند سوریه را تحت استعمار رژیم صهیونیستی درآورند. آنها می‌خواستند یمن مستعمری عربستان باشد و ایران نگذاشت و طبیعی است که آنها هیچ وقت خیر ما را نمی‌خواهند.

عزیزی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 خاطرنشان کرد: در خصوص مذاکرات هسته‌ای و برجام نیز رهبر انقلاب هشدار داده بودند که آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و نخواهند بود و ما با مذاکرات تنها خواستیم به جهانیان نشان دهیم که ما اهل مذاکره هستیم و اهل جنگ نیستیم که البته اگر هم جنگی باشد ما همچون برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به آمریکا و امثال آمریکا باج نخواهیم داد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395، کد مطلب: 13950127000671527، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین