پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان به برداشت فندق از ۱۸ هزار و ۶۸۱ هکتار از باغات فندق استان اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی ها امسال ۱۱ هزار تُن فندق از باغات گیلان برداشت می شود.

شعار سال: منوچهر پارسافر ظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران با اشاره به برداشت محصول فندق از باغات گیلان، اظهارکرد: براساس پیش بینی کارشناسان انتظار می رود در سال جاری ۱۱ هزار تُن فندق از باغات فندق استان برداشت شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی فندق های برداشت شده ۱۱۰ میلیارد تومان براورد شده است، افزود: ۵۸ هزار باغدار گیلانی تا پایان شهریور ماه سال جاری برداشت فندق را از ۱۸ هزار و ۶۸۱ هکتار باغ فندق استان ادامه می دهند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه شهرهای رودسر، سیاهکل، املش، تالش، رودبار و آستارا مهمترین مناطق تولید فندق در استان گیلان اعلام کرد.

وی در ادامه به برخی مزایایی دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی این محصول نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از فندق تولیددر بیش از ۱۰۰ محصول آرایشی و بهداشتی و غذایی استفاده می شود.

به گفته پارسافر مصرف فندق برای تقویت حافظه و درمان بیماری های گوارشی بسیار موثراست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 15 مرداد 97، کد مطلب: 4367569: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین