پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: خرید و فروش املاکی که به کمیسیون ماده صد شهرداری رشت بدهی دارند در برخی مواقع موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

شعار سال: فرهام زاهد با تبریک ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش غیر قابل انکاری در تنویر افکار عمومی ایفا کرده و از تلاش های آنان در راستای پوشش اخبار مربوط به حوزه شورای اسلامی رشت تشکر میکنم.

وی به استعفای نصرتی شهردار سابق رشت اشاره کرد و افزود: امیدوارم در نهایت همکاران شورایی درباره انتخاب شهردار بهترین تصمیم را گرفته و با انتخاب فردی اصلح و توانمند به حفظ آرامش و ثبات در شهرداری رشت کمک شود.

زاهد با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران شهرداری در جلسات کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت بیان کرد: وقتی از مدیران شهرداری به منظور حضور در جلسات کمیسیون های شورا دعوت می شود باید در زمان مقرر در این جلسات حاضر شده و چنانچه به دلایلی حضور برایشان امکانپذیر نیست این موضوع را پیش از آغاز جلسه اعلام کنند.

فرهام زاهد به خرید و فروش املاک بدهکار به کمیسیون ماده صد شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: در برخی از موارد خریدار از بدهی ملک موردنظر به ماده صد بی اطلاع بوده و این مساله موجب بروز مشکلات حقوقی و... برای وی می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت بیان کرد: پیشنهاد می کنم با تشکیل سامانه ای در این باره شهروندان را نسبت به وضعیت املاک مورد نظرشان آگاه کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی صد خبر، تاریخ 18 مرداد 97، کد مطلب: 241: www.100khabar.mihanblog.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین