پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
معاون توسعه سازمان نظام پرستاری کشور به تشریح مشکلات اجرای مناسب خدمات پرستاری در منازل پرداخت و گفت: در دنیا ۶۰ سال است که خدمت پرستاری در منزل اجرا می‌شود ولی متأسفانه مردم ایران از این خدمت محروم هستند.

شعار سال:  محمد شریفی مقدم اظهار داشت: ولی متأسفانه هنوز در ایران این خدمات بیشتر در بیمارستان‌ها متمرکز شده است درحالی‌که هزینه نگهداری در بیمارستان بسیار بالاتر از خدمات پرستاری در منزل است. شریفی‌مقدم افزود: هزینه نگهداری یک بیمار در منزل در هر 24 ساعت یک میلیون تومان است که شاید در یک شبانه‌روز سه پرستار این کار را انجام دهند.

وی اظهار داشت: با وجود این،این هزینه از هزینه خدمات پرستاری در بیمارستان خصوصی که در هر شبانه روز برای اتاق ویژه بالغ بر سه میلیون تومان است باز هم به صرفه‌تر است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 17 مرداد 97، کد مطلب: 477640، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین