پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: متاسفانه تمرکز دولت یازدهم در سال 94 تنها بر موضوع سیاست خارجی مبتنی بود و این دولت در بحث سیاست داخلی عملکرد قابل قبولی از خود نشان نداد.

شعارسال: سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار درباره عملکرد دولت یازدهم در سال 94 اظهار کرد: بدون شک در حیطه ارزیابی دولت باید دو بعد سیاست داخلی و خارجی را مد نظر گرفت از این رو بدون شک دولت یازدهم در حیطه بحث سیاست خارجی رویکرد قابل قبولی را به مردم نشان داد.

وی افزود: حضور قدرتمند و پرصلابت اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان در برابر کشورهای غربی در موضوع برجام یکی از نقاط قوت دولت یازدهم محسوب می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از عملکرد دولت در حیطه سیاست داخلی تصریح کرد: متاسفانه تمرکز بر بحث برجام و حل مشکلات هسته‌ای از سوی دولت یازدهم سبب شد تا دولتمردان نتوانند برنامه مشخصی را در حیطه سیاست داخلی و به خصوص موضوع اقتصاد ارائه دهند.

سجادی تأکید کرد: امیدوار هستیم با تو جه به حل مشکل هسته‌ای و رفع پاره‌ای از تحریم‌ها دولت یازدهم و شخص رئیس‌جمهور برنامه جدی را برای حل مطالبات مردم بخصوص در موضوع معیشت برای سال 95 در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سند چشم انداز 1404 انتظار می‌رود دولت یازدهم اقدامات مثمرثمری را در جهت حل مشکلات کشور در بخش‌های مهم انجام دهد و در سال آینده تمرکز خود را تنها بر موضوع سیاست خارجی قرار ندهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 29فروردین1395، کدخبر: 148818: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین