پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
«هلگا اشمید» معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: اتحادیه اروپا وگروه 1+5 توافق کردند برای اطمینان دادن به شرکت های اقتصادی درخصوص لغو تحریم های ایران همکاری کنند.

شعارسال: اشمید جمعه شب درشبکه اجتماعی توئیتر، با بیان این مطلب همچنین نشست کمیسیون مشترک بررسی اجرای «برجام» را سازنده توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد که موضوع تعهدات هسته ای ایران ومسائل مربوط به لغو تحریم ها در دستور کار این نشست بود.

سید عباس عراقچی ، تشکیل گروه کاری رفع تحریم ها را از جمله نتایج کمیسیون مشترک ایران و 1+5 اعلام کرد و گفت :قرار شد هرگاه ایران احساس می کند تحریم ها برداشته نشده یا حرکت رو به جلو ندارد در این گروه کاری بررسی شود.

رییس ستاد پیگیری اجرای برجام شامگاه جمعه پس ازپایان کمیسیون مشترک ایران و 1+5 به خبرنگاران گفت: یکی از مواردی که در این جلسه صورت گرفت تشکیل گروه کاری مربوط به رفع تحریم ها بود.قرار شد کمیسیون مشترک یک گروه کاری جداگانه داشته باشد و هر جا که ایران احساس کند تحریم ها برداشته نشده یا حرکت رو به جلو و مناسبی ندارد در آن گروه کاری بررسی شود.

وی اضافه کرد: ان گروه کاری هم توصیه های خود را برای حل و فصل موضوع خواهد داشت و در صورت لزوم در کمیسیون مشترک به بحث گذاشته می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1395، کدخبر: 82045387: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین