پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۷۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
معاون دادستان کشور: درخواست وزیر ارتباطات برای طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر غیرقانونی است خرم آبادی معاون دادستان کل کشور گفت: درخواست وزیر ارتباطات برای طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیر قانونی است.

شعار سالعبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در واکنش به صحبت های آذری جهرمی به وزیر ارتباطات در رابطه با رفع فیلتر توئیتر در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مرجع نقض دستورات و احکام قضایی نیست. بنابر این موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح نخواهد شد و توئیتر رفع فیلتر نمی‌شود.

درخواست وزیر محترم ارتباطات دائر بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درخواستی غیر قانونی و خلاف مبانی حقوقی است.

دادستان محترم کل کشور طی نامه ای بطور رسمی غیر قانونی بودن درخواست وزیر را صراحتا به ایشان متذکر شده‌اند؛ اصرار بر این درخواست غیرقانونی و رسانه ای کردن مکرر آن جای تأمل دارد.

اگر کسی فکر می‌کند که طرح مکرر یک درخواست غیرقانونی در رسانه‌ها ، منع قانونی آن را مرتفع می‌کند‌‌؛ این فکر اشتباه است.

توئیتر یک شبکه اجتماعی آمریکایی است که کنترل آن در اختیار دشمن می باشد. مدیران این شبکه در فتنه سال88 صرحتا از فتنه حمایت کردند. در حال حاضر نیز این شبکه حاوی میلیون‌ها محتوای مجرمانه است که وزارت ارتباطات به لحاظ فنی امکان پالایش حتی یک مصداق آنرا را ندارد.

در این موقعیت که بیش از پیش نقاب از چهره پلید آمریکای جهانخوار برداشته شده است و دشمنی‌های شیطان بزرگ آشکارتر گردیده، انتظار می‌رود وزارت ارتباطات بجای پیگیری غیرقانونی رفع فیلتر شبکه های تحت کنترل آمریکا، پیگیر تحقق شبکه ملی اطلاعات و حمایت بیشتر از پیام رسان‌های داخلی باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 23 مرداد 97، کدمطلب: 3970523045، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
خببب! اینم از تنها امید هایی که کاربران فضای مجازی داشتن که اونم نقش بر اب شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
چطوری ممکنه درخواست یک وزیر که این همه ادعای سواد داره غیر قانونی باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
عجب...هرچیزی که به زندگی راحتر مردم ربط پیدا کنه غیر قانونی شده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین