پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
در حال حاضر هیچ خبری از "م.ر" مدیر عامل یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو که بیش از 100میلیارد تومان از مشتریان این شرکت دریافت کرده در دست نیست.
شعارسال: در ادامه تخلفات در حوزه واردات خودرو، "م.ر" مدیر عامل یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو که بیش از 100میلیارد تومان از مشتریان این شرکت دریافت کرده، هم به یکباره از دسترس خارج شده است.

گفته می‌شود این فرد که دارای سابقه تخلف در پیش فروش خودرو است همان کسی که وزیر صعنت چندی پیش طی نامه‌ای از وی حمایت کرده بود.

پیگیری‌های خبرنگار دانا برای پیدا کردن "م.ر" همچنان بی‌نتیجه مانده است و در حال حاضر نه تلفن همراه و نه تلفن دفتر نامبرده پاسخگو نیست.

واردات غیرقانونی خودرو چندی پیش به یکی از داغ‌ترین سرخط‌های رسانه‌های کشور تبدیل شد و درحالی که رئیس جمهوری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد که خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، رسانه‌ها نامه‌ای منتشر کردند که نشان می‌دهد وزیر صنعت حمایتی ویژه و خلاف قانون از یک واردکننده خودرو انجام داده است.

این سند نشان می دهد وزیر صنعت سال گذشته دستور داده با یک واردکننده خودرو - که فاقد نمایندگی از شرکت اصلی بوده و طبق اعلام سازمان حمایت، دارای سابقه تخلف در پیش فروش خودرو است- برای ثبت سفارش و ترخیص خودرو از گمرک، در زمان ممنوعیت، همراهی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397 ، کدخبر: 1398371 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
ا.ف75
واقعا باید حسابی به حال این مملکت گریه کرد که این ها دست به این کار میزنن و این همه از پول مردم رو به این شیوه میخورن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین