پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
فرماندار خوی گفت: در شهرستان خوی یک هزار و 84 حلقه چاه مجاز در بخش کشاورزی، 178 حلقه چاه در بخش صنعت و خدمات و 101 حلقه چاه در بخش شرب و بهداشت وجود دارد.

شعار سال: سید محمد عابدی با اشاره به میزان بارندگی در این شهرستان اظهار داشت: میانگین بارندگی در سال آبی 96-97 388 میلی‌متر بوده و میانگین بارندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل 61 و شش‌دهم درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تعداد چاه‌های مجاز شهرستان خوی اظهار داشت: در شهرستان خوی یک هزار و 84 حلقه چاه مجاز در بخش کشاورزی، 178 حلقه چاه در بخش صنعت و خدمات و 101 حلقه چاه در بخش شرب و بهداشت وجود دارد و باید فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات و شرب و بهداشت در اولویت قرار گیرد.

فرماندار خوی در ادامه به مسائل و مشکلات منابع آب‌های زیرزمینی اشاره و تصریح کرد: بازگشایی مجدد چاه‌های غیرمجاز پر شده، عدم تمایل بهره‌برداران جهت نصب کنتور حجمی هوشمند و آب فروشی چاه‌های مجاز و انتقال آن به اراضی غیر تحت شرب از جمله مسائل و مشکلات منابع آب‌های زیرزمینی هستند.

عابدی گفت: احداث آب‌بند یکی از راهکارهای جمع‌آوری آب‌های سطحی است و اجرای آب‌بند زاویه حسن خان و بیلوار از جمله آب‌بندهای پیشنهادی در این راستا هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 13970522000435:www.azarbaijan-gharbi.farsnews..com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
این چاه ها بلای جان خواهد شد...م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین