پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از آیین نمادین استقبال از آزادگان عزیز در محدوده منطقه شش شهرداری اصفهان خبر داد.

شعار سال: محمدرضا برکت آزادگان گفت : از ساعت 18 روز پنجشنبه 25 مرداد کاروان اتوبوس های حامل آزادگان عزیز از پادگان غدیر حرکت کرده و از مسیر میدان آزادی و خیابان سعادت آباد به سمت گلستان شهدا خواهند رفت و با یاران سفر کرده خود دیدار تازه می کنند .

وی ادامه داد : همه ما مدیون خون شهدا ، ایثارگران و آزادگان عزیز بوده و هستیم و باید وجود ارزشمند و پرخیر و برکت آزادگان را بیش از پیش ارج نهاده و از صافی روح و زلالی دل این بزرگمردان تاریخ که در اثر تحمل سال ها رنج و درد دوران اسارت به دست آمده درس صبر و استقامت بگیریم و در برابر مشکلات تنها به رضای خدا و خدمت به خلق خدا بیندیشیم .

برکت با اشاره به آذین بندی خیابان سعادت آباد حد فاصل میدان آزادی تا گلستان شهدا اضافه کرد: این آذین بندی با نصب تابلوهایی حاوی سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی و منقش به تصاویر روز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی در 26 مرداد سال 1369 همراه است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: در طول این مسیر سه ایستگاه صلواتی پیش بینی شده و در گلستان شهدا نیز با آیین رزم نوازی ، اهدا گل و تندیس ، اجرای سرودهای انقلابی و حماسی دوران دفاع مقدس از این عزیزان استقبال و تکریم خواهد شد تا شاید بتوانیم قدردان بخشی از پایداری و رشادت های دوران اسارت و دفاع مقدس این پهلوانان ایران زمین باشیم.

برکت از شهروندان عزیز اصفهانی به ویژه اهالی و کسبه محدوده منطقه شش شهرداری برای حضور در آیین استقبال نمادین از آزادگان سرافراز دعوت کرد و گفت : مراسم استقبال در گلستان شهدا از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد و شمیم آزادی همراه با بوی خوش گلاب و اسپند فضای شهر را معطر خواهد ساخت .

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه دیگری به همین مناسبت در ساعت 21 روز جمعه 26 مرداد در مجموعه ورزشی روباز آبشار واقع در خیابان آبشار دوم خاطرنشان کرد : این برنامه شامل برنامه هایی شاد و آیینی است که همین جا از شهروندان عزیز دعوت می کنم تا با حضور خود در این ویژه برنامه در کنار آزادگان عزیز و خانواده های گرامیشان یاد و خاطرات روزهای بازگشت این عزیزان به وطن را گرامی بداریم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 657275، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
چقدر این ایین ها و برزگاریشون به افزایش معرفت در شهر کمک میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین