پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل برلزوم بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده در اجرای طرح‌های عمرانی در این استان تاکید کرد.

شعارسال: بهروز ندایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت بازسازی زیرساخت های آسیب دیده در اجرای محدوده پایاب سد خداآفرین افزود: نباید به خاطر اجرای طرح های عمرانی مردم منطقه دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه پروژه پایاب سد خداآفرین یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های استان و شمالغرب کشور اس، ادامه داد: ضرورت است زیرساخت های آسیب دیده در زمان اجرای این طرح بازسازی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل متذکر شد: در جلسات گذشته مقرر شده بود تا برآوردی از میزان خسارت ها احصا شود تا با بررسی های لازم اقدامات اجرایی توسط نهادهای مرتبط از جمله آب منطقه ای و راه و شهرسازی استان و پیمانکاران پروژه انجام گیرد.

وی در تشریح این موضوع تصریح کرد: جاده های منتهی به سد خداآفرین از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و در سال های آینده و بعد از اتمام این پروژه عظیم، محل تردد خودروهای سنگین و سبک بسیاری خواهند بود، از این رو ضمن ترمیم جاده های فعلی، باید با تامین اعتبار لازم اقدامات اساسی برای بازسازی این جاده ها صورت گیرد.

ندایی ضمن بررسی نقشه راه های منتهی به این پروژه تاکید کرد که در طول هفته آینده کارشناسان دفتر فنی استانداری با همکاری مسئولان محلی در منطقه حضور یافته و میزان خسارات را برآورد و در اختیار این معاونت قرار دهند تا نسبت به حل مشکلات مردم منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24مرداد1397 ، کدخبر: 4375846: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
تا باز سازی زیرساخت ها انجام نشه نمیشه اقدام بعدی انجام داد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین