پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از وجود 10 هزار واحد ناایمن در پایتخت خبر داد و گفت: بیمارستان‌ها، ادارات و مراکز آموزشی نیز از جمله ساختمان‌های ناایمن پایتخت هستند که در زمان بروز حادثه، تلفات زیادی را به‌جای خواهند گذاشت.

شعار سال: زهرا صدراعظم نوری با اشاره به وضعیت نامناسب ایمنی ساختمان‌های مهم و حیاتی پایتخت اظهار کرد: ساختمان‌های شهر تهران از لحاظ ایمنی و ضریب ریسک در درجه‌های نامطلوب مختلفی قرار دارند و برخی از آنها به شدت ناایمن هستند.

وی با بیان این‌که سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در بررسی‌های خود 10 هزار واحد ناایمن را شناسایی کرده است، افزود: در این تعداد علاوه‌‌بر واحدهای تجاری، واحدهای اداری، آموزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و ورزشی را داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به‌نوع کاربردی که این واحدها دارند، به‌دنبال وقوع حوادث می‌توانند مخاطرات مختلفی را به وجود آورند. به عنوان مثال در یک واحد آموزشی که دانش‌آموزان، دانشجویان یا اساتید در آنجا مشغول به تحصیل هستند، اگر دچار آسیب شوند، به‌طور حتم خسارات زیاد و جبران‌ناپذیری را برجا می‌گذارند، زیرا تعداد جمعیت زیادی در این مراکز وجود دارند.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی واحدهای درمانی هم تأکید کرد: در واحدهای درمانی، تعداد زیادی پرسنل و بیمار حضور دارند که در صورت بروز خطر و بحران، این مراکز باید پایگاه‌هایی باشند که بتوانند امدادرسانی کنند و اگر خود این مراکز دچار آسیب شوند، مشکلات مضاعف خواهد شد.

صدراعظم نوری تأکید کرد: بیمارستان‌های فرسوده که دارای سابقه طولانی هستند اگر بازسازی نشده باشند حتماً از نظر ایمنی دارای مشکل خواهند بود. مسئولان مربوطه چه در حوزه آموزشی و چه در حوزه درمانی باید نسبت به رفع ناایمنی ساختمان‌های محل ارائه خدمت‌شان اهتمام ویژه داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار 29مرداد 97، کدمطلب: 426684، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
ا.ف75
واقعا نشون دهنده اینه که از ابتدا هیچ نظارتی بر روی این ها وجود نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
چجوری میخواین از زیر دین مردم دربرین خداعاقبتتون رو بخیر کنه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین