پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
چوب خط، برنامه ای ترکیبی با موضوع اقتصاد ایران؛ در هر قسمت به موضوعات مختلفی پیرامون فرصت ها، آسیب ها و موانع پیش روی اقتصاد ایران با حضور کارشناسان، نمایندگان مجلس و مسئولان سابق و فعلی دولتی ادارات و نهادهای ذیربط و همچنین صاحبان اندیشه بحث و گفت وگو می کند.در برنامه امشب(30 مرداد- ساعت 22) ، تحلیل های دکتر ناصر پرتوی دبیرکل انجمن حسابداری ایران با موضوع " مشکلات اقتصاد کشور و راهکارهای برون رفت از بحران " به صورت زنده پخش خواهد شد.
شعار سال: چوب خط، برنامه ای ترکیبی با موضوع اقتصاد ایران؛ در هر قسمت به موضوعات مختلفی پیرامون فرصت ها، آسیب ها و موانع پیش روی اقتصاد ایران با حضور کارشناسان، نمایندگان مجلس و مسئولان سابق و فعلی دولتی ادارات و نهادهای ذیربط بحث و گفت وگو می شود. آیتم های مختلفی نیز در ارتباط با نوسانات بازار و دیگر مسائل اقتصادی در میان برنامه به نمایش در می آید. این برنامه هر سه شنبه ساعت بیست و دو شب به روی آنتن شبکه افق می رود.

همچنین امشب(30 مرداد- ساعت 22) این برنامه با حضور دکتر ناصر پرتوی دبیرکل انجمن حسابداری ایران با موضوع "مشکلات اقتصاد کشور و راهکارهای برون رفت از بحران " به صورت زنده پخش خواهد شد.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعارسال


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین