پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۱۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
در کشور عده‌ای از جوانان هستند که معتقدند سکوی پرش برای رسیدن به کار مناسب، مدارج علمی بالا و وجهه اجتماعی خوب فقط با اراده و تلاش شخصی امکان‌پذیر می‌شود.

شعار سال: وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان، یکی از جوانانی است که به عنوان یک کارآفرین موفق، بخشی از تجربیات خود را در ادامه آورده است.

اقدام فوری و پرریسک در کارآفرین شدن موثر است

خسروی درباره اینکه کارهای پرریسک در کارآفرین شدن موثر است، بیان کرد: بزرگ‌ترین دارایی شرکت در حال حاضر که باعث شده میلیاردی شود، خریدن دامین و سرورهای مختلف سایت بود. مثلا در همان ابتدا دامین‌های مختلفی از جمله: SMS.ir (سامانه ارسال پیامک)، Server.ir (خدمات میزبانی وب)، CMS.ir، MMS.ir، Inbox.ir را خریداری کردیم که همه در آن زمان، من را مورد سرزنش قرار دادند. خریدن دامین در آن زمان، مانند کسی بود که برود بیابان بخرد. اما الان همین دامین‌ها جزو بزرگ‌ترین دارایی میلیاردی شرکت محسوب می‌شود.

ایده‌پردازان بدون رانت بزرگ شد

مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان در ادامه گفت: بیشترین کاری که طی این سال‌ها تا به امروز باعث موفقیت ما شد، تلاش مجموعه بدون رانت بود. ما نه سرمایه‌گذار داشتیم و نه رانتی داشتیم. هنوز هم داریم این تلاش را با کمک همه پرسنل ادامه می‌دهیم.

به گفته این کارآفرین جوان هیچ دستی بالاتر از دست خدا نیست و برای شروع کار الزاماً نباید سرمایه مالی هنگفتی در دست داشت؛ ضمن اینکه پیش بردن کارها در عین بهره‌مندی از علم است که افراد را به موفقیت می‌رساند.

وی همچنین افزود: ما، ایده‌پردازانی‌ها، بدون محدودیت اندیشیدیم، بدون محدودیت کار کردیم و بدون محدودیت به سمت جلو حرکت کردیم.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجربیات یک کارآفرین جوان و فعال می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: 97053016140، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
ولی این تو ایران اونقدرا هم جواب نمیده! تو این شرایطی که ما توش گیر اوردیم اکر کسی با اون سرمایه باقی مونده خودش دست به ریسک بزنه واقعا نابود میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
بجای این حرفا زمینه برای اشتغال فراهم کنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین