پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم گفت: کارخانه‌های تولید لوازم خانگی داخلی قیمت محصولاتشان را بین 50 تا 100 درصد افزایش دادند، همچنین این کارخانه‌ها توزیع قطره چکانی به بازار دارند.

شعارسال: غلامرضا تفتی امروز در قم با اشاره به وضعیت اتحادیه لوازم خانگی استان قم اظهار کرد: این اتحادیه 930 عضو دارد که460 عضو در زمینه لوازم خانگی و بقیه در رسته‌های دیگر مثل چینی و بلور فعال هستند، 170 واحد فروش لوازم خانگی در 30 متری کیوانفر است که این اتحادیه بازرسی مستمر روزانه از این واحدها دارد و در زمینه عرضه کالاهایی همچون یخچال حساس است.

وی ادامه داد: 309 مورد بازرسی از واحدهای صنفی زیرپوشش اتحادیه لوازم خانگی استان را برای برای کشف تخلفاتی همچون احتکار انجام دادیم، همچنین 20 مورد شکایت از این واحدها داشتیم که به سرعت به این شکایت‌ها رسیدگی کردیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم افزود: کارخانه‌های تولید لوازم خانگی داخلی قیمت محصولاتشان را بین 50 تا 100 درصد افزایش دادند، همچنین این کارخانه‌ها توزیع قطره چکانی به بازار دارند، برخی از کارخانه‌های لوازم خانگی به عناوین مختلف از توزیع محصول به بازار اجتناب می‌کنند و زمان تعطیلات تابستانی خود را افزایش دادند و تولید نمی‌کنند.

تفتی، دلالان را صاحبان منفعت از وضعیت کنونی بازار لوازم خانگی دانست و تصریح کرد: کالای قابل توجهی در زمینه لوازم خانگی وارد استان قم نشده و این مساله مشکل برای فعالان این بازار در استان، درست کرده است.

وی ادامه داد: روند نظارت بر تولید و توزیع کارخانه‌های لوازم خانگی وجود ندارد، رسانه‌ها هم باید به دنبال آرامش بخشی به مردم باشند، بخشی از خریدهای مردم در وضعیت کنونی در واقع خریدهای کاذب است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه احتکار در صنف لوازم خانگی خود اعضای این صنف در استان پیش از دیگران گزارش این تخلف را به مراجع زیربط می‌دهند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس قم، تاریخ انتشار 1 شهریور 97، کدمطلب: 13970601000020،www.qom.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین