پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
امام‌جمعه مهریز ضمن گرامیداشت هفته دولت، انقلابی گری، دل‌سپردگی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش مؤمنانه را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: دولتمردان در خدمت به مردم از زندگی و شخصیت این دو شهید الگو بگیرند.

شعارسال: امام‌جمعه مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، انقلابی گری، دل‌سپردگی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش مؤمنانه را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: دولتمردان در خدمت به مردم از زندگی و شخصیت این دو شهید الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی رمز جاودانگی این دو شهید در دل‌وجان مردم را، ساده زیستی و دوری از تجمل‌گرایی و نیز خدمت خالصانه و مخلصانه دانست و عنوان کرد: این دو بزرگوار از مقام‌های تراز اول نظام بودند ولی هیچ‌گاه از مقام و مسئولیت خود برای تأمین مالی آینده خود و فرزندان خود سوءاستفاده نکردند.

وی همچنین ضمن تشکر از خدمات دولت و نهادها و دستگاه‌های دولتی، ویژگی‌های دولت کارآمد و خدمتگزار را برشمرد و تصریح کرد: داشتن روحیه جهادی و تلاش برای رفع مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی، صداقت در وعده‌ها، مبارزه با هر نوع فساد و نیز جوان‌گرایی از شاخصه‌های یک دولت کارآمد است و امیدواریم دولت بیش‌ازپیش این شاخصه‌ها را مدنظر داشته باشد.

محی‌الدینی همچنین با تبریک روز کارمند، وجدان کاری و خوش‌اخلاقی و نیز تخصص لازم و سلامت اداری را از ویژگی‌های یک کارمند خوب برشمرد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به عید سعید غدیر خم اشاره کرد و اظهار داشت: این روز، روز عید الله اکبر و اشرف الاعیاد است و طبق اعتقادات شیعه عیدی شریف و بزرگ است و درواقع بزرگ‌ترین اعیاد الهی است.

امام‌جمعه مهریز ادامه داد: مقام امامت اصلی‌ترین جایگاه در دین اسلام و تداوم رسالت الهی است که حضرت علی (ع) به آن نائل شدند و امامان معصوم (ع) همواره بر محوریت آن در تمام امور تأکید می‌کردند؛ چون در این روز تکلیف امت اسلامی درزمینهٔ هدایت و حکومت معین شد و قران می‌فرماید: این روز، روز یأس و ناامیدی دشمنان است.

محی‌الدینی بابیان اینکه قرآن روز عید غدیر خم را روز یأس و ناامیدی دشمنان می‌داند افزود: امروز نیز دشمنان از جایگاه ولایت‌فقیه که حافظ دین اسلام ناب محمدی و ادامه‌دهنده راه ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) است واهمه دارند و لازمه استمرار فرهنگ غدیر، تبعیت از ولایت‌فقیه است .


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار 3شهریور 97، کدمطلب: 646945،www.tabnakyazd.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
امیدواریم واقعا مردم ایران رنگ دوباره دولت مردان رو ببینن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
واقعا رجایی و باهنر الگوهای خوبی برای مردم و دولتمردان هستند
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین