پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
مشاور عالی استاندار کرمانشاه از برگزاری مراسم ۳۳ امین سالگرد شهادت آیت الله شهید اشرفی اصفهانی با حضور نوه امام خمینی (ره) در کرمانشاه خبرداد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، جعفر همتی از برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد شهادت حضرت آیت الله شهید اشرفی اصفهانی با حضور حجت الاسلام سیدعلی خمینی نوه گرانقدر حضرت امام (ره) در کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز شنبه ۲۵ مهر ما در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار می شود.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه ضمن دعوت از مردم شهید پرور استان برای حضور در این مراسم معنوی از ادای احترام به مزار این عالم جلیل القدر طی صبح روز شنبه و همزمان با غبارروبی و گل افشانی مزار شهدای کرمانشاه با حضور نوه امام راحل خبرداد.

وی گفت: حضور در بیت چهارمین شهید محراب و همچنین دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز از جمله دیگر برنامه های نوه حضرت امام (ره) به استان است.

همتی با اشاره به پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: این پیام جزء کم نظیرترین پیام ها برای شهیدان است که امام (ره) فرمودند «با رفتن شهید اشرفی اصفهانی ثلمه براسلام وارد شد و اینجانب، این موجود پربرکت متعهد را قریب شصت سال است می شناختم».

لازم به ذکر است، آیت الله اشرفی اصفهانی ۲۳ مهر سال۶۱ در محراب نماز جمعه شهر کرمانشاه توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و چهارمین شهید محراب نام گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر ، تاریخ انتشار 23 مهر 1394،کد مطلب:2940562: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین