پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه ورزش همدان برای کسب نتایج بهتر در میادین بین‌المللی نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر است، گفت: در این راستا احداث مجموعه‌های ورزشی از استادیودهای بزرگ تا سالن‌های ورزشی در روستاها و شهرها در دستور کاراست.

شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی زورخانه بین‌المللی همدان، اظهار داشت: توجه به تربیت بدنی و توسعه ورزش در سطوح ورزشی‌های همگانی و قهرمانی یکی از اولویت‌های همدان است.

وی تاکید کرد: در این راستا ضمن حمایت از قهرمانان، احداث مجموعه‌های ورزشی از استادیودهای بزرگ تا سالن‌های ورزشی در روستاها که بتواند پاسخگوی نیاز مردم در سطوح مختلف باشد در دستور کار قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد زیادی سالن ورزشی و استخر در همدان، فامنین، قهاوند و جورقان و روستاهای تابعه در حال احداث است.

حاجی بابایی اظهار داشت: ورزش‌های همگانی که نقش اساسی در ارتقای سلامت جسمانی و بهداشت روانی مردم دارد، باید به طور ویژه پیگیری شود، تا این امکان برای همه وجود داشته باشد تا همه اقشار مردم بتوانند با دسترسی به امکانات اولیه، ورزشی از این حق مسلم شهروندی خود استفاده کنند.

وی در خصوص ورزش‌های قهرمانی نیز تاکید کرد: رویکرد دیگر توسعه برنامه‌های ورزشی، استعدادیابی مناسب و برنامه‌ریزی و هدایت نوجوانان و جوانان مستعد برای ورزش قهرمانی در رشته‌های گوناگون است.

حاجی بابایی با اشاره به مدال‌های ورزشی در مسابقات جاکاراتا گفت: خوشبختانه همدان در مسابقات اخیر آسیایی به ویژه در بخش بانوان دستاوردهای خوبی داشت، که می‌باید برای نتایج بهتر از نظر کمی و کیفی سرمایه گذاری‌های بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم همدان در خصوص احداث زورخانه بین المللی گفت: این زورخانه با توجه به این که ورزش باستانی به هویت ایرانی و جایگاه پهلوانی آن باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد و زمینه برای آشنایی نوجوانان و جوانان با این فرهنگ اصیل ایرانی فراهم شود‌.

وی افزود: با این این رویکرد توانستیم مبلغ یک میلیارد تومان در لایحه بودجه 97 در مجلس برای این زورخانه مصوب کنیم و یک میلیارد تومان نیز توسط استانداری همدان مصوب شده است.

حاجی بابایی گفت: مبلغ 3میلیارد تومان نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده سهم وزارت ورزش یا از محل اعتبارات عمرانی این وزارتخانه درخواست شده است،که پیگیری ها تاحصول نتیجه ادامه دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 شهریور 97، کدمطلب: 1816159،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
کلا در زمینه ورزشی واقعا حس میکنم که نیاز داریم به این سرمایه گذاری ها! اما راستش رو بخواین تو کشور در این مقطع بحرانی باید سرمایه هارو جاهای مهم تری برد برای معیشت مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین