پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، نماد پهلوانی پوریای ولی را به حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری اهدا کرد.

شعارسال: به گزارش روز جمعه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، علی دادگر سرپرست فدراسیون، محمدهادی گنجی مدیر آکادمی و زورخانه شهید فهمیده، پیشکسوتان، قهرمانان، پهلوانان و ورزشکاران از دیگر حضار در این محفل معنوی بودند که با ضرب و آوای مرشد مجید پناهی به انجام آیین های زورخانه ای و ذکر ائمه اطهار پرداختند.

در ادامه این مراسم علی دادگر با اهدای شال منصوب به مروج فرهنگ پهلوانی از وزیر اسبق کشور که از کهن کسوتان ورزش زورخانه ای است تقدیر به عمل آورد.

حجت الاسلام ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری نیز با اهدای شال خود به محمد علی حساس (پیشکسوت ارزنده ورزش زورخانه ای) از زحمات این ورزشکار قدیمی که خدمات شایانی را به جامعه پهلوانی کشور داشته است، تجلیل کرد.

اهدای نماد پهلوانی پوریای ولی توسط سرپرست فدراسیون به حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، پایان بخش برنامه های این مراسم بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21خرداد1395، کدخبر: 82107368: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین