پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۱۵۳۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: نظام و سیستم‌های آموزشی نیازمند تحول و نوآوری است و همه باید به توسعه آموزش در کشور کمک کنند.

شعار سال: علی خاکی ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید پردیس بنت الهدی صدر بوشهر اظهار داشت: در ژاپن تعهد مدیریتی باعث شد که آموزش در این کشور همگانی شود و اکنون آنجا آموزش وظیفه همگانی است.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: این تحول اگر بناست که در کشور ما انجام شود شود باید از دانشگاه فرهنگیان آغاز شود؛ دانشگاه فرهنگیان مهد تعهد، ادب، انسانیت و انسان سازی است.

خاکی بیان داشت: بخشی از مشکلات ما این است که انسان هایی متکی به حفظیات هستیم و در آموزش و پرورش مان نیز همین را به نمایش گذاشته ایم و در درس ها نیز همین را از دانش آموز خواسته ایم؛ چرا که این امر را به عنوان یک راه نجات و یک سنت با خودمان داشته ایم.

وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم که در این عرصه ها آموزش و پرورش، نظام آموزش و پرورش کشور، معلمان و استادان ما حرکتی ایجاد کنند و واقعا از این شرایط خلاصی پیدا کنیم.

خاکی خاطرنشان ساخت: معنای واقعی مدیریت، مسئولیت است و خوشبختانه شاهد هستیم که در دانشگاه فرهنگیان این اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: تغییر مدیریت ها صرفا بر مبنای اینکه خدای ناخواسته کسی شایستگی ندارد نیست، بلکه بخشی به خاطر حمایت و حفاظت از فرد است؛ چرا که مدیریت ها به خانواده ها بسیار آسیب می رساند.

خاکی بیان کرد: بنابراین یکی از دلایل تغییر مدیریت ها حمایت از افراد است و دلیل دیگر نیز تربیت مدیران جدید برای آینده است که اگر چنین نکنیم ممکن است مدیر جدیدی که تربیت نشده آمده و به مجموعه آسیب رساند.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان با تقدیر از تلاش های سرپرست سابق پردیس بنت الهدی صدر بوشهر و آرزوی سربلندی برای وی گفت: وظیفه داریم که افرادی را که در کنار ما در یک مجموعه هستند برای مدیریت تربیت کنیم و اینها وارد عرصه کاری شوند که متاسفانه به این وظیفه توجه نمی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 شهریور 97، کد مطلب: 4390973:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
ا.ف75
مخصوصاااا در اموزش و پرورش! معلوم نیست بچه های ما دارن چی میکشن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین